What Awaits In The Dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ideetje alla Bente

Ga naar beneden 
+2
Seven
Darren
6 plaatsers
AuteurBericht
Darren
Vampire
Darren


Naam : в є и т є
Aantal berichten : 140

Character sheet
Volledige naam: Darren Everdeen.
Leeftijd: 17 Years for always.
Partner: Love is like god, it doesn't exist.

Ideetje alla Bente Empty
BerichtOnderwerp: Ideetje alla Bente   Ideetje alla Bente I_icon_minitimema aug 20, 2012 9:21 am

Eeeeyh peepz =D

Ik kwam op het idee omdat, ik zelf ookal echt een tijdje fan ben van True Blood. En de series al best lang volg..
En ik weet dat er in de serie weerwolven, shapeshifters en dergelijk in voorkomen.. het misschien ook een idee is om dat hier op TD te doen?!

Misschien dat het dan nog actiever word omdat, dan mensen meer keus hebben.. En anders alleen weerwolven? Aangezien het daar wel een beetje het meeste omgaat in True Blood, samen met de mensen en de vampiers dan natuurlijk. Voorderest weet ik nog dat er heksen, feeen en shapeshifters in voor komen?! Maar of dat van groot belang is om erbij te doen weet ik niet?!

Naja, mijn idee dus.. om weerwolven erbij te doen.. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
Human
Seven


Aantal berichten : 56

Character sheet
Volledige naam: Seven Fabian
Leeftijd: 17
Partner: Hahaha, no.

Ideetje alla Bente Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje alla Bente   Ideetje alla Bente I_icon_minitimema aug 20, 2012 9:28 am

Weerwolven zou wel heel erg vet zijn. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica
Vampire
Jessica


Naam : Túuwt.
Aantal berichten : 79

Character sheet
Volledige naam: Jessica Hamby
Leeftijd: 17 since 2008.
Partner: I wanna do bad things with you. ♥

Ideetje alla Bente Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje alla Bente   Ideetje alla Bente I_icon_minitimema aug 20, 2012 9:40 am

Ik vind persoonlijk van niet. Zoals Jeanine al zei; de vampiers zijn een extra. De RPG draait niet om Vampiers. Als je al die andere dingen erbij gooit, gaat het daarom draaien. Ik denk dat alleen vampiers juist meer dan voldoende is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Moderator
Kira


Naam : Carrot =D
Aantal berichten : 108

Character sheet
Volledige naam: Kira Nightingale
Leeftijd: 17
Partner: I'm as free as I can be :D

Ideetje alla Bente Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje alla Bente   Ideetje alla Bente I_icon_minitimema aug 20, 2012 10:03 am

Op zich misschien na verloop van tijd zullen er andere wezens bij gaan komen, we weten nog niet wat. Maar voor nu blijft het alleen vampiers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric
Admin & Vampire
Eric


Naam : Jeanine
Aantal berichten : 88

Character sheet
Volledige naam: Eric Northman
Leeftijd: I've been 20 over 1,100 years now.
Partner: If you want me to eat you, be my guest.

Ideetje alla Bente Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje alla Bente   Ideetje alla Bente I_icon_minitimema aug 20, 2012 10:14 am

Ik ben bang dat als er weerwolven bij komen, het vooral weerwolven vs vampiers wordt en mensen echt nog maar een kleine rol gaan spelen.. En ik wil graag dat het aantrekkelijk blijft voor mensen die alleen human willen zijn, en dat ze niet al te veel te maken hebben met buiitengewone dingen and such.. Razz
En er zijn ook andere manieren om activiteit te krijgen Smile! Voorlopig laten we het alleen bij vampiers. Ik zie het niet zo heel erg zitten om andere soups zoals weerwolven enzo erbij te halen, maar dat betekend echt niet dat het meteen uitgesloten is Razz. Misschien over een tijd, is het leuk om iets anders erbij te halen Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thedark.actieforum.com
Orlando
Human
Orlando


Naam : Alex
Aantal berichten : 235

Character sheet
Volledige naam: Orlando Deshoulières
Leeftijd: 20
Partner: x.

Ideetje alla Bente Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje alla Bente   Ideetje alla Bente I_icon_minitimema aug 20, 2012 12:34 pm

ben het met jeanine eens. De mens is al iets minder aantrekkelijk op sommige vlakken maar nu is de keuze klein. Toch vind ik het geen slecht idee ik wilde er zelf mee komen maar ik had op dit antwoord verwacht aangezien het zo vroeg was. Ik denk dat de mensen onbelangrijk worden al kunnen lycans toch slecht tegen zilver enzo worden mensen zwam en zouden ze slecht een klein groepje worden. Zoals het nu is, dat je actief moet zijn om vampier te zijn vind ik een goed idee van Jeanine zo krijg je geen mensen te kort en ook geen overvloed aan vampieren. Lycans toevoegen kan altijd nog.

Dus leuk idee maar van mij hoeft het voorlopig niet i.v.m mensen schaarste ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven
Human
Seven


Aantal berichten : 56

Character sheet
Volledige naam: Seven Fabian
Leeftijd: 17
Partner: Hahaha, no.

Ideetje alla Bente Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje alla Bente   Ideetje alla Bente I_icon_minitimema aug 20, 2012 7:25 pm

Ik heb vaak gezien dat er angst is voor weerwolf vs vampier, maar wat nou als die twee soorten hier hun vete bij hebben gelegd en samen leven? Net als de mensen en vampiers?
Terug naar boven Ga naar beneden
Darren
Vampire
Darren


Naam : в є и т є
Aantal berichten : 140

Character sheet
Volledige naam: Darren Everdeen.
Leeftijd: 17 Years for always.
Partner: Love is like god, it doesn't exist.

Ideetje alla Bente Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje alla Bente   Ideetje alla Bente I_icon_minitimedi aug 21, 2012 1:13 am

Yes, ik ben een beetje vroeg met ideeen denk ik =D Ik begrijp jullie antwoord, en vind ook wel dat jullie gelijk hebben. Mijn antwoord heb ik!! Maar.. daar ga ik weer. Is het misschien een idee om met punten te werken, dat je een hoeveelheid punten moet hebben wil je een weerwolf of vampier kunnen zijn?!

Maar dan hebben we wel weer dat vampier ft. weerwolven gedoe.. dusja.

Wat mij betrijft kan hier dan een slotje op gegooid worden =D Bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric
Admin & Vampire
Eric


Naam : Jeanine
Aantal berichten : 88

Character sheet
Volledige naam: Eric Northman
Leeftijd: I've been 20 over 1,100 years now.
Partner: If you want me to eat you, be my guest.

Ideetje alla Bente Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje alla Bente   Ideetje alla Bente I_icon_minitimedi aug 21, 2012 9:59 pm

Weerwolven en vampiers hun vete bijleggen Razz? Ze hebben al sinds mensenheugenis ruzie, dus dat zie ik niet zo zitten xd.
Ja over een puntensysteem zat ik ook al na te denken :3. Maar tot nu toe is het niet heel erg nodig; mensen melden zich aan en ik kijk zelf ff naar het aantal RPG-posts en hoelang je al actief bent. En dat gaat gewoon eerlijk/goed Smile. Maar ik zal hier wel even met Carolien over praten ^^!

Terug naar boven Ga naar beneden
https://thedark.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Ideetje alla Bente Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje alla Bente   Ideetje alla Bente I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ideetje alla Bente
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What Awaits In The Dark :: Algemeen :: Overleg :: Ideeën-
Ga naar: