What Awaits In The Dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ~Tell Me Why.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tyson
Human
Tyson


Naam : Juudz c:
Aantal berichten : 50

Character sheet
Volledige naam: »Tyson Scott
Leeftijd: »17
Partner: »Take Me ON ♥

~Tell Me Why. Empty
BerichtOnderwerp: ~Tell Me Why.   ~Tell Me Why. I_icon_minitimezo aug 26, 2012 4:52 am


Al snel zag hij dat het een meisje van ongeveer zijn leeftijd was, waarschijnlijk iets ouder. Zijn blauwe ogen volgde de lijn van haar blik, die niet gericht was op hem maar op Clyde. Kende ze elkaar? Tyson zette een stap naar achter toen het meisje hooghartig langs hem heen kwam lopen. Tssk. Hij kreeg de neiging om haar achterna te lopen en te vragen wat dat te betekenen had, maar het werd nog erger toen hij zag hoe haar hand op de schouder van de jongen terecht kwam. Damn, had hij het ook zo moeten doen? Gewon straight to the point? Nee… zo was hij niet en zo zou hij nooit worden ook.
Even gleed zijn blik naar de grond, waar niks interessants te zien was. Hij werd sad door de manier waarop het meisje het gesprek tussen hem en Clyde had onderbroken.

Hoewel Clyde er niet echt vrolijk uit had gezien -Tyson vast ook niet- deed het meisje toch erg haar best, Tyson draaide zijn hoofd schuin en kon zo vanaf een afstandje te twee in de gaten houden, een kort zeer kort gesprek was bezig toen hij plots opkeek van de actie van Clyde. Alles gebeurde in een soort van roes, alsof er een soort van waas voor zijn ogen zat en alles langs hem heen gleed. Zijn hoofd schoot omhoog bij het horen van zijn naam. Tyson knikte afwezig als wijze van bevestiging. Langzaam begon het tot hem door te dringen van wat er zojuist was gebeurd. En nog langzamer kwam hij weer een beetje bij. Hij voelde de hand van Clyde zachtjes tegen zijn schouder duwen. Zijn hart sloeg een slag over bij de aanraking van de jongen. En rustig werd hij naar buiten geleid.

De koele buitenlucht deed Tyson goed, met situaties zoals die daar net kon hij slecht om gaan, vroeger bij hem thuis liepen die dingen uit de hand. Nu niet, gelukkig. "Gomenasai. Sommige mensen zijn erg vervelend" Zijn blauwe ogen richtten zich op Clyde waar hij een doorbrekende glimlach zag, vanzelf kwam er ook bij Tyson weer een lachje op zijn gezicht te staan. “Zeg dat wel,” Knikte hij instemmend. "Ik breng je wel naar huis, mkay?" Zijn glimlach werd breder bij het voorstel van de jongen. “Lijkt me cool, dan ben ik iniedergeval veilig,” Lachte hij kort. “Volg mij maar oké.”

Na de vele donkere straten die ze door liepen waren ze eindelijk bij het appartement van zijn oom Ray aangekomen, dat het van zijn oom was vertelde hij maar niet. En bovendien was Ray vast met zijn nachtdienst bezig… ofzo. “Hier is het,” Glimlachte Tyson terwijl hij de sleutel uit zijn broekzak viste en de deur open maakte, ze moesten eerst een trap op en een gang door, ze woonden op de 5de verdieping. De jongen keek even naar achter waar Clyde nog steeds braaf achter hem liep. Normaal was Tyson heel goed in gesprekken, maar somehow ging het nu niet zo lekker. Damn, zo maakt hij al helemaal geen indruk. Voor kamer 11 bleef Tyson staan. “Bedankt dat je me wilde brengen.” Het was zeker lief van de jongen dat hij hem veilig naar huis wilde brengen. Waarschijnlijk gewoon omdat hij zich anders schuldig voelde ofzo. Meer kon het niet wezen, hij was niet gay, bleef Tyson zichzelf voorhouden. Toch was het beleefd hem even mee binnen te vragen, gewoon een korte rondleiding ofzo. En dan blijven hangen in de slaapkamer. Niet aan denken Ty grinnikte hij in zijn hoofd."Kom binnen." Glimlachte hij lief maar ook verlegen naar Clyde. Waarna hij de deur open draaide en hem uitnodigend open hield.

~
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde
Vampire
Clyde


Naam : Max'
Aantal berichten : 65

Character sheet
Volledige naam: Clyde Ryavec
Leeftijd: 19 years 'ld
Partner: I can feel the love, can you feel it too?

~Tell Me Why. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Tell Me Why.   ~Tell Me Why. I_icon_minitimezo aug 26, 2012 6:18 am

Het maakte Clyde echt niet gelukkig dat de fangbanger op zo'n brutale manier van hem verwachtte dat hij haar zou geven wat ze wou. Hij wist dat sex met vampiers heel erg geweldig was voor een mens en dat er veel mensen waren die hun bloed gaven in ruil voor een nachtelijk avontuurtje met een vamp, maar hij kon het niet hebben dat hij werd gezien als een toyboy die meteen tussen de lakens dook voor wat bloed. Zo werkte het niet. Hij zat gewoon niet zo in elkaar. Hij moest iemand ten eerste al wat beter kennen en die persoon moest het in zijn ogen verdienen. Niet zoals zij het aanpakte. Een beetje op hem afstappen terwijl hij in gesprek was met iemand anders. Zijn aandacht opeisen op zo'n manier was gewoon fout, daar kon hij niet tegen. Hopelijk voelde Tyson zich nu niet slecht, omdat het leek alsof hij nu meer aandacht gaf aan de fangbanger dan aan hem. Hij wees haar zo hard mogelijk af. Hij was alleen geïnteresseerd in de blonde jongen nu, en niemand moest daar tussenkomen of er vielen voor zijn part klappen. En een vampier kon behoorlijk hard doorslaan, dat was een feit. Hij deed het niet omdat hij Tyson niet bang wilde maken. Clyde was geen slechte vampier. Hij was best aardig, als je hem leerde kennen. Hij was een badboy, maar niet slecht. Hij wilde niet dat de jongen dacht dat zijn aardigheid maar een toneeltje was, dat hij eigenlijk in zijn binnenste alleen maar uit was op bloed. Dat was niet zo, en het meisje had het bijna voor hem verpest. Daarom had hij het zo snel mogelijk afgehandeld en stonden ze nu veilig buiten. Gelukkig was Tyson zonder al te veel problemen te maken mee gelopen naar buiten. Stiekem maakte dat hem heel erg blij.

"Zeg dat wel," Stemde hij met hem in. Gelukkig maar. Het was fijn dat hij er niet te zwaar over tilde. Hopelijk had Clyde nu duidelijk gemaakt bij wie zijn loyaliteit lag. Hij zou zich niet zo snel meer laten afleiden door andere mensen nu hij bij Tyson kon zijn. Niet dat hij het luidop zou gaan verkondigen ofzo. Het laatste wat hij wou, was dat mensen begonnen te roddelen dat hij gay was. Want ja, het was de waarheid, maar dat wou hij aan niemand toegeven. Al zeker niet aan zichzelf. Hij had zichzelf beloofd om nooit meer op jongens te vallen nadat hij op Alexei had gecrusht. En het had goed gewerkt. Hij flirtte vaak met meisjes en dat draaide meestal uit op sex. Het enige wat dan ontbrak, waren die gevoelens die hij ooit voor Alexei had gevoeld en nu had voor Tyson.. Hij probeerde zijn gedachten op een rijtje te krijgen terwijl hij achter de jongen aan liep. Hij schudde het van zich af en begon de omgeving in de gaten te houden. Hij had beloofd om hem veilig thuis te brengen en dat zou hij dan ook doen. Hij hoorde genoeg geluiden die wezen op jagende soortgenoten om nu zijn aandacht te laten verslappen door gevoelens.

Na een tijdje in stilte gewandeld te hebben, meldde Tyson plots dat ze er waren. Clyde keek toe hoe hij een sleutel uit zijn zak haalde en de deur opendeed. Hij trok de deur achter zich dicht en volgde de jongen naar boven. Hier kon hij wel nog komen, maar straks zou het wat moeilijker worden. Hij kon namelijk niet het huis van een mens binnenlopen zonder dat hij binnen gevraagd werd. Hopelijk wist Tyson dat of deed hij het onbewust, want het vragen was altijd zo opdringerig. Dat deed hij echt niet graag. Blijkbaar lag het appartement op de vijfde verdieping. Tyson begon steeds trager te lopen naarmate ze hoger kwamen, en het amuseerde hem stiekem wel. Met zijn vampiersnelheid zou hij in een flits boven kunnen staan, maar hij wist niet waar hij naartoe moest, dus liep hij braafjes achter hem aan. “Bedankt dat je me wilde brengen.” Zei de jongen toen hij de deur van het appartement opende. "Graag gedaan aye", Reageerde hij. Hij was blij dat hij nog wat bij de jongen had kunnen zijn, ook al hadden ze niks meer gezegd. Stiekem wou hij nog langer blijven, maarja.. Dat kon niet echt als Tyson hem niet invite. Of hij het nu bewust of onbewust deed, wist hij niet, maar hij hoorde de woorden die nodig waren om binnen te mogen in de leefruimte. Toen hij langs Tyson heen stapte, legde hij zijn hand kort op diens kaak en klopte er toen enkele keren zachtjes tegen. Daarna woelde hij opnieuw door zijn haar. Het begon al een gewoonte te worden. "Ghehe", Bracht hij uit, en hij liep naar binnen. Snel gleed zijn blik door de ruimte. Een geur die redelijk hard op die van Tyson leek, was aanwezig. "Jij woont hier niet alleen, toch?" Vroeg hij toen, terwijl hij ondertussen zocht naar een uurwerk ofzo. Het was al na 3 uur. "Ik kan niet zo heel lang meer blijven. Ik moet nog op jacht en als de zon op komt voor ik thuis ben, ben ik er geweest", Merkte hij op. Hij draaide zich om en sloeg zijn armen over elkaar, terwijl hij Tyson oplettend aankeek. Hopelijk vond hij die opmerking niet raar. Het was gewoon zo dat Clyde er geen rekening mee hield dat hij zo een beetje luchtig ging melden dat hij straks een mens zou beet nemen en zijn bloed zou drainen. Voor sommige mensen ging dat er over. Misschien was Tyson wel zo iemand, dus hij wou zeker zijn dat hij nu niet bang werd of wat dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Human
Tyson


Naam : Juudz c:
Aantal berichten : 50

Character sheet
Volledige naam: »Tyson Scott
Leeftijd: »17
Partner: »Take Me ON ♥

~Tell Me Why. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Tell Me Why.   ~Tell Me Why. I_icon_minitimezo aug 26, 2012 7:16 am


In de weg naar huis hadden ze eigenlijk niks gezegd, je zou kunnen denken dat dat akward was ofzo. Maar Tyson vond het eerder prettig. Hij wilde nog lang niet dat de Clyde naar huis zou gaan, van zijn part mocht hij eeuwig blijven. Hoewel hij ook best wist dat dat niet kon. Clyde zou eeuwig leven, Tyson niet. En natuurlijk het probleem Clyde = not gay. Tja, dat leek hem nu wel duidelijk, toch? Hij wilde vast gewoon vrienden zijn, ergens deed dat Tyson pijn. Het gevoel dat hij in zijn maag had kwam mede daardoor, mede door zijn gevoelens die hij niet onder controle kreeg. Hij wist hoe vervelend het voor de ander was als er iemand van hetzelfde geslacht op je was en jij was niet gay. Dan… was dat raar ofzo. Een van zijn vriendschappen was zo kapot gegaan. Daarom vond hij het moeilijk om het gelijk toe te geven, hij wilde die mensen niet verliezen.

"Graag gedaan aye" Had Clyde gereageerd op zijn bedankje. Gelukkig had de jongen het niet vervelend gevonden, dat hij was opgezadeld met zo’n jongen als hij. Die hij dan ook nog eens als een klein jongetje naar huis moest brengen. Zijn blauwe ogen leken wel op Clyde’s lichaam geplakt te zijn, de hele avond al had hij bijna elke beweging van de jongen gevolgd. Net als nu, zijn blik gleed met hem mee toen Clyde langs hem heen kwam lopen. Zijn hart leek enkele tellen stil te staan toen de gladde hand van Clyde zijn kaak raakte. Zijn wangen werden rood, opnieuw, nu gleed Clyde’s hand door naar zijn blonde pieken. Waar hij voor de tweede keer deze avond stevig door heen woelde. De jongen liet een kort lachje horen, vanzelf vloog Tyson’s linkermondhoek verder omhoog.

Nadat Clyde naar binnen was gelopen had hij de deur dicht getrokken en op een grendel gezet, niet dat hij de jongen op wilde sluiten, absoluut niet. Gewoon voor de veiligheid, want dat was wel nodig in deze stad. Hij draaide zich om en liep Clyde achterna, zijn hand gleed even over het zwarte keukenblad. Zijn oom had wel stijl, dat was duidelijk. De keuken sloot aan op een soort van woonkamer, alles was heel open en de langwerpige kamer bood genoeg ruimte voor zowel de woonkamer als de keuken. De woonkamer bevatte en zwarte luxe sofa met daar tegenover een grote flatscreen tv. Aan beide zeiden stond een deur open, de linker naar zijn slaapkamer en de rechter naar een klein halletje waaraan de badkamer en zijn ooms kamer waren verbonden.

"Ik kan niet zo heel lang meer blijven. Ik moet nog op jacht en als de zon op komt voor ik thuis ben, ben ik er geweest" Zijn ogen schoten terug naar Clyde, hij wilde nog helemaal niet dat de jongen vertrok. Het voelde te goed om in zijn aanwezigheid te zijn, en de gedachte dat hij al weg was bezorgde hem nog ergere buikpijn. Het was vast ook aan zijn blik te zien, want zijn verlegen maar toch ook ondeugende glimlach was verdwenen en verwisseld voor een sad face. Niet expres natuurlijk, het gebeurde gewoon. Toen schoot hem iets te binnen, vampiers hadden bloed nodig om te overleven. En gelukkig voor Clyde bestond deze Tyson hier voor enkele liters uit bloed. En Clyde had vast niet zo veel nodig, hij zag er nog gezond uit. Lekker zelfs. “Ik heb toch ook bloed?” Tyson kreeg het voor elkaar om een klein glimlachje op te zetten, hij wist niet of het wel zo verstandig was bloed aan te bieden. Maarja, dat was dan pech gehad.
~
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde
Vampire
Clyde


Naam : Max'
Aantal berichten : 65

Character sheet
Volledige naam: Clyde Ryavec
Leeftijd: 19 years 'ld
Partner: I can feel the love, can you feel it too?

~Tell Me Why. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Tell Me Why.   ~Tell Me Why. I_icon_minitimema aug 27, 2012 10:39 am

Opnieuw was hij er in geslaagd om Tyson te doen blozen. D'aww. Dit moest hij echt meer doen, het was echt way too cute. Het zorgde ervoor dat hij zich zelf super blij voelde enzo, dusja. Like a drug? Hij was echt een addict aan het worden. Addicted to the boy with the cuteness overload. Hij kon nu al zeker zijn dat hij meer met de jongen zou gaan optrekken. Het andere wat hij zeker kon zijn, was dat hij weer zwaar aan het crushen was. Eenmaal binnen gleed zijn blik snel rond door de kamer. Het was zeer stijlvol en modern ingericht, maar stiekem zou hij er niet in kunnen leven. Hij maakte soms nogal eens iets kapot, dus van die superdure spullen zou hij nooit in hun appartement laten zetten. Nee, bij hem waren er wel leren zetels and stuff, en een LED flatscreen tv enzo, maar ook een gedeelte vol zitkussens enzo waar hij zich lekker in kon gooien en nestelen en wegkruipen zo veel als hij wou. Clyde schrok van het geluid van de grendel die voor de deur geschoven werd. Damn, was hij in een of andere vage val gelopen? Bliksemsnel zocht hij een andere uitgang, maar alle ramen zaten dicht. Hij kon altijd nog vechten, maar wie weet wat voor vampierhatende freak Tyson wel niet kon zijn. Tot hij doorkreeg dat er nog steeds niks gebeurd was. Hij zag nergens UV lampen of zilveren voorwerpen of wat dan ook, dus hij blamede het op de stress van het moment. Hij dwong zichzelf om te relaxen, wat redelijk goed lukte. Hij merkte dat Tyson opeens terug na hem keek nadat hij afwezig met zijn hand op het zwarte keukenblad had gewreven. Niet-begrijpend keek hij de jongen aan. Had het iets te maken met zijn opmerking over jagen? Hij wou er net achter vragen, maar Tyson was hem voor. “Ik heb toch ook bloed?” Klonk het. Clyde keek hem verward aan. Toen kreeg hij het door. "Tyson.." Zei hij aarzelend. "Are you sure? I mean.. Ik kan ook gewoon jagen, echt. No big deal." Maar stiekem wou hij het wel. Heel stiekem. Tyson zag er lekker uit en rook ook verdomd goed. De enige vraag was, wat wou hij er voor terug? Misschien was hij wel een fangbanger, al zag hij dat niet in de jongen. Zijn blauwe ogen straalden onschuld uit. Het kleine glimlachje van hem verraadde ook niet dat het gepland was, dit alles.

Maar wat als hij hem er wel iets in ruil voor kon geven. Geen sex, absoluut niet. Dat wou hij niet. Nog niet. Clyde nam een beslissing. "Je roept maar stop als ik te ver ga", Zei hij zenuwachtig grijnzend. In een flits stond hij bij de jongen en lag zijn hand op diens schouder. Met dat shirt aan zou het nogal messy worden. Hij wist niet of hij weer zo lomp zou zijn om te morsen of niet. Daarom pakte hij het blauwe vansshirt vast bij de zoom en trok het handig over Tyson's hoofd. Hij had dit al zo vaak gedaan, maar dan.. Niet bij jongens. Voor alles een eerste keer dan, right? Om het niet awkward te maken voor de blonde jongen om half naakt te zijn, ritste hij zijn sweater open en samen met de zwarte tank top belandde die netjes op de grond. Het maanlicht scheen op Tyson's lichaam en Clyde had mooi zicht op zijn abs. Wow. Zijn hand gleed weer naar de hals van de andere jongen en hij leunde iets voorover, tot zijn voorhoofd tegen dat van hem leunde. Hij was iets groter, dus als Tyson dit echt wilde, dan kon hij zelf nog beslissen om de eerste move te maken door omhoog te kijken, zodat Clyde zonder al te veel problemen bij zijn lippen kon komen. Clyde wist dat hij rushte, maar ze hadden niet zo heel lang meer voor het weer licht zou worden, en eerlijk gezegd wilde hij niet opgesloten zijn hier binnen als Tyson's oom binnen zou komen in de ochtend. "Waar zit of lig jij 't makkelijkst?" Vroeg hij toen zachtjes. Als hij dit echt zou doen, dan maar op de manier waarop hij zich er het comfortabelst bij voelde. Want hij zag nog geen bitemarks op de gave huid van de jongen, dus dit was like.. Zijn eerste keer. Dan toch geen fangbanger, en dat stelde hem gerust. Hij wou niet dat Tyson zichzelf in gevaar bracht. Zijn linkerarm, die tot toen nog vrij was geweest, sloeg hij om Tyson's middel. Zo bleef hij afwachtend staan, tot de jongen antwoord ging geven op zijn vraag of de volgende move zou maken.


Laatst aangepast door Clyde op di aug 28, 2012 3:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Human
Tyson


Naam : Juudz c:
Aantal berichten : 50

Character sheet
Volledige naam: »Tyson Scott
Leeftijd: »17
Partner: »Take Me ON ♥

~Tell Me Why. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Tell Me Why.   ~Tell Me Why. I_icon_minitimedi aug 28, 2012 3:06 am


Zijn blauwe ogen wende zich even af van de jongen , hij keek naar de tv waar een zwart beeld te zien was. Zijn maag leek wel te ontploffen, ofzo, hij wist dat hij zijn gevoelens te veel getoond had. En dat Clyde hem nu vast zou haten, hij was dom geweest en had zijn bloed aangeboden. Misschien was het dom, en zou Clyde hem helemaal leeg zuigen of hoe hij het dan ook deed, hij zou zo vermoord kunnen worden door de jongen. En hij deed het alleen omdat het zo goed voelde, in de aanwezigheid van Clyde. Daarom kon hij het zich ook niet voorstellen dat de jongen hem echt zou willen vermoorden, dat dit allemaal een spelletje was waarbij hij het speelgoed voor moest stellen. Nee, zo was Clyde niet… toch?

Hij bracht zijn ogen terug naar Clyde die hem onbegrijpelijk aan keek. "Tyson.." Tyson’s wenkbrauwen schoten meters de lucht in, alsof hij elk moment op de vloer kon storten en in huilen uit zou barsten, waarom? Geen idee, door dit alles, de gedachte dat Clyde geen homo of bi of wat dan ook was. Zijn blik werd al iets milder toen hij de rest van de zin hoorde, "Are you sure? I mean.. Ik kan ook gewoon jagen, echt. No big deal." Zijn kleine glimlachje waarbij zijn linkermondhoek een tikkeltje omhoog stond was blijven staan. En terecht, hij wilde het Clyde echt graag aanbieden, het was vast heel vervelend om zo laat in de ochtend –waarbij de zon elk moment je huid en wat dan ook kon verbranden- nog op jacht te gaan naar voedsel. Om het zo maar te noemen. “Ja echt, het mag…” Sprak hij bijna smekend, hij zou zich schuldig voelen als hij Clyde er nu nog op uit moest sturen.

"Je roept maar stop als ik te ver ga" In een oogwenk stond de jongen voor hem, zo dichtbij, zo lekker. Maar waarom zou hij te ver gaan? Wat bedoelde hij daar mee, het deed toch niet super veel pijn ofzo, en hij zou hem toch niet al zijn bloed afpakken, nee toch? Tyson’s hart klopte in zijn keel, hij kreeg het voor elkaar om er een knikje met een glimlachje af te krijgen. “Uhu”, mompelde hij zachtjes. De hand van Clyde rustte op zijn schouder, even sloot Tyson zijn ogen, maar opende ze gauw weer toen hij voelde hoe de jongen zíjn shirt uit trok. Even stokte zijn adem, gelukkig was hij goed getraind en had hij een sixpack. Iniedergeval geen vetrollen of wat dan ook. Zijn wangen kleurde rood toen hij zag hoe Clyde vervolgens zijn lekkere ontblote bovenlijf liet zien. Damn, hoe kon hij daarnet nou zulke lelijke dingen over hem denken. Hij was gewoon de liefste en knapste jongen die hij in tijden was tegen gekomen.

De zachte hand van Clyde gleed omhoog naar zijn hals, Tyson kon het niet helpen maar stieken was hij overloaded door gevoelens. Het voorhoofd van Clyde voelde vertrouwd tegen de zijne, normaal deed hij veel langer om tot hier met een jongen te komen, maar nu vond hij het absoluut niet erg. Zijn blauwe ogen keken omhoog in die van Clyde. Zijn lippen waren zo dichtbij, hij kon ze bijna op de zijne voelen. Tyson moest moeite doen om zijn ademhaling rustig te houden, zijn borstkas ging zachtjes op en neer. "Waar zit of lig jij 't makkelijkst?" Tyson glimlachte en liet zijn linkerhand over Clyde’s rechter glijden. Hij zette een stapje dichterbij waardoor hij met zijn lichaam tegen dat van de jongen voor hem kwam te staan. Niet wetend of het wel een goed plan was kuste hij hem plagerig op zijn neus. Hij draaide zich om terwijl hij nogsteeds Clyde’s rechter arm vast had, de bank was het dichts bij en hij wilde het moment niet verpesten. Met een plof kwam hij op zijn rug met Clyde boven op hem op de bank terecht. Zijn hart maakte overuren, zowieso.

~
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde
Vampire
Clyde


Naam : Max'
Aantal berichten : 65

Character sheet
Volledige naam: Clyde Ryavec
Leeftijd: 19 years 'ld
Partner: I can feel the love, can you feel it too?

~Tell Me Why. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Tell Me Why.   ~Tell Me Why. I_icon_minitimedi aug 28, 2012 5:17 am

Met de nodige krachtinspanning wist de jongen zich ervan te weerhouden om Tyson gewoon beet te pakken en hem te bijten. Het vooruitzicht op heerlijk warm bloed maakte het moeilijk voor hem. Niet dat hij daar iets van liet zien aan de blonde jongen. Hij wou hem absoluut niet afschrikken. Hij zou heel hard zijn best doen om het voorzichtig en langzaam te doen. Want eerlijk, na vanavond wou hij niet dat het plots allemaal over was. Hij wou Tyson terug zien, en op een hele korte tijd ook. Dat zou een beetje moeilijk zijn als hij de jongen nu doodsbang zou maken. Hij zag hoe hij verbaasd was toen Clyde zijn shirt uittrok. Niet dat hij zich ergens voor moest schamen. Hij genoot zichtbaar van de blik op het lichaam van de jongen. Was hij een Griekse god ofzo? Dayum. Hij kon zo bij al die standbeelden gaan staan, niemand zou het verschil zien. Ondanks dat vele mensen dachten dat vamps niks meer voelden, voelde hij Tyson's lichaamswarmte en adem tegen zijn huid. Wat zou hij zijn zonder het vermogen om te voelen? Als dat nog een van de gevolgen geweest was, zou hij het nooit hebben gedaan. Hij moest al het lekkere gedeelte van gewoon eten missen, iets wat hij best wel vaak miste, vooral als zijn bro lekker smakelijk yoghurt zat binnen te schrokken. Nadat hij zich ontdaan had van zijn laagje kleren, merkte hij dat Tyson hem even hard stond aan te staren als hij daarnet gedaan had. Hmm. Hij wist dat hij er goed uit zag, en dat dat vaak de aandacht trok van meisjes, maar om dat bij jongens te zien en vooral bij Tyson, was vreemd. Zou hij misschien ook iets voor hem voelen of brandde de jongen gewoon van nieuwsgierigheid naar het gevoel dat je kreeg als een vampier van je bloed nam?

Clyde keek recht in die helderblauwe ogen toen Tyson besloot om omhoog te kijken. Nu voelde hij ook zijn ademhaling op zijn lippen, die slechts enkele millimeters van elkaar verwijderd waren. Het leek ook alsof de jongen veel zelfzekerder was geworden dan het verlegen persoontje dat hij daarstraks was. Daar was hij persoonlijk wel blij om. Teken dat hij hem genoeg had doen relaxen. Zijn vraag zorgde ervoor dat hij een speels kusje op zijn neus kreeg en met een grijns begeleidde Tyson hem naar de zwarte leren bank. Hij liet zichzelf vallen en trok hem mee, zodat hij boven hem hing. Voorzichtig zette hij zijn knieën zo dat zijn ene knie op de rand stond en de andere tussen de knieën van Tyson kwam te zitten. Zijn ene hand plaatste hij naast zijn nek en het andere gleed via zijn schouder naar zijn borstkas, waar zijn hart tegen zijn huid bonkte. "Je hart klopt wel snel ea?" Merkte hij droog op, terwijl hij zijn lippen zacht op die van Tyson drukte. Zijn vrije hand gleed van zijn borst terug omhoog en hij vlocht zijn vingers in het warrige, blonde haar. De kus werd iets inniger, en hij probeerde zijn gevoelens niet helemaal bloot te geven. Want vampiers waren niet gay, ook al lag hij hier met een jongen te kussen en kon hij niet anders dan aan hem denken op dit moment. Voorzichtig maakte hij zich toen los van de jongen. Hij keek hem plagerig aan. "Tijd voor actie dan maar?" Grijnsde hij, in een poging om hem gerust te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson
Human
Tyson


Naam : Juudz c:
Aantal berichten : 50

Character sheet
Volledige naam: »Tyson Scott
Leeftijd: »17
Partner: »Take Me ON ♥

~Tell Me Why. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Tell Me Why.   ~Tell Me Why. I_icon_minitimedi aug 28, 2012 6:44 am


Tyson voelde hoe Clyde zich op trok en zo boven hem kwam te hangen. Hij plaatste een hand naast zijn hals. Zijn adem stokte toen hij opnieuw de zachte hand van de jongen over zijn lichaam voelde glijden. Van zijn part mocht dit moment eeuwen duren. Hij kon zijn hart niet onder controle houden, en het bonkte als een bezeten paard in zijn gespierde borstkas. Natuurlijk ontging dat Clyde niet, maar voor deze ene keer vond Tyson het niet erg, "Je hart klopt wel snel ea?" zijn glimlach verbrede “Komt er nog een achter” Grinnikte hij nerveus, hoe zou het voelen? Hij hoopte dat het niet al te veel pijn deed, en dat de wond snel zou genezen. Hij wist dat er een litteken zou blijven, als bewijs. En eigenlijk vond hij dat niet erg, dat zou hem voor altijd aan de jongen doen herinneren. Zowieso deze hele ervaring, de eerste keer dat er een vampier bloed van hem zou drinken, en dan was het ook nog een jongen, een hele bijzondere jongen.

Hij hoopte dat hij de jongen nog zou zien, en vaak ook. De korte tijd die hij met hem samen was geweest waren een van de geweldigste uren van zijn leven. Nog nooit had hij iets zo sterk gevoeld. En de angst die er altijd was geweest, over dat Clyde geen homo was, verdween plots toen hij de zachte lippen van de jongen op de zijne voelde. Zijn lippen waren nog beter dan zijn handen. Natuurlijk. De hand van Clyde rustte nog steeds op zijn borstkas, een aangenaam gevoel wat hem overspoelde met warmte. Al zouden de meeste denken dat vampiers koude wezens waren… ofzo.
Maar no way, deze jongen was daar veel te hot voor. Het gewicht van zijn hand verplaatste zich terug naar boven, ondertussen had Tyson zijn handen al om de heupen van de jongen laten glijden. Hij trok zijn knieën op en plantte zijn voeten stevig in de bank. Zo zou hij niet weg glijden, just in case. De hand van Clyde gleden zacht door zijn blonde haren heen.

Toen Clyde dieper in de kus in ging, deed Tyson met hem mee. Hij wilde niet dat dit op hield, ookal had hij een paar uur geleden echt niet verwacht dat hij deze avond een jongen zou kussen. Hij tilde zijn hoofd een klein stukje mee omhoog, waardoor de kus nog net een miniseconde langer zou duren, toen Clyde zich van hem los maakte. Damn, dat was het toch niet alweer? "Tijd voor actie dan maar?" Tyson liet even zijn glimlachje zien, het werd toch best spannend. Wat als er iets mis ging? Kon dat wel? Hij wist best dat Clyde een beetje haast had, de zon zou over een paar uurtjes, of nog minder, op komen en dan moest hij vast thuis zijn. Ofzo, Tyson wist niks van de vampieren regeltjes, maarja. Die zou hij dan nog maar eens uit moeten zoeken. Hij hoopte echt met heel zijn hart dat hij de jongen nog eens zou zien, en dan nog eens en nog eens. Ga zo maar door. Gewoon oneindig lang, voor altijd. Hij gaf tenslotte een knikje als bevestiging, hij was geen man van vele woorden.

~
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde
Vampire
Clyde


Naam : Max'
Aantal berichten : 65

Character sheet
Volledige naam: Clyde Ryavec
Leeftijd: 19 years 'ld
Partner: I can feel the love, can you feel it too?

~Tell Me Why. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Tell Me Why.   ~Tell Me Why. I_icon_minitimevr aug 31, 2012 7:58 am

Persoonlijk had hij geen idee hoe het met zijn eigen hart gesteld was. Het ging in hyperdrive, maar het voelde niet aan alsof het ongezond was. Het voelde zo goed. Denken aan de gevolgen die er zouden komen als iemand ooit ontdekte wat hij hier aan het doen was, spaarde hij maar voor later. Momenteel ging hij helemaal op in de warmte die Tyson uitstraalde, de gloed die hem voor het eerst in lange tijd echt gelukkig deed voelen. Natuurlijk trapte hij heel veel lol, zowel met zijn broer als met een heleboel meisjes. Om de schijn hoog te houden en ook omdat hij behoeftes had die vervuld moesten worden. Op zo'n moment kwam er echter nooit iets van gevoelens aan te pas, toch niet van zijn kant. Dit was een heel ander soort goed voelen dan hij gewend was, en hij wilde het niet kwijt. Consequenties zouden zeker komen, maar als ze voorzichtig waren, konden ze dit meer doen. Damian zou er wel niet achter komen, toch? En anders verzon hij wel iets. Hij wou geen ruzie met zijn broer, maar het idee dat hij Tyson niet meer kon zien, maakte hem op de een of andere manier niet echt gelukkig.

Op het moment dat zijn lippen die van de jongen onder hem raakte, verdwenen al die gedachten als sneeuw voor de zon. Hij twijfelde niet meer aan de juistheid van zijn acties. Hij wist ook dat zijn gevoelens voor hem oprecht waren. Toch zou het nog een tijdje kunnen duren voordat hij het tegenover de jongen zou toegeven. Hij kon niet gay zijn. Dat kon niet. Misschien zou hij hier later spijt van krijgen, maar ach. Genieten van het moment was ook een optie, eentje waar Clyde nu volledig voor ging. Tyson's handen gleden over zijn heupen, en het joeg een rilling over zijn ruggengraat. Ook toen hij de kus wat intiemer maakte, deed de jongen gewoon mee. Momenteel was er geen twijfel meer over de geaardheid van de twee, al zou het wel kunnen gebeuren dat hij het later ooit keihard zou ontkennen. Hij zou wel zien. Ergens wou hij de jongen geen pijn doen, maar als het echt nodig was...

Stiekem wou hij nog niet ophouden, maar hij moest echt op tijd terug thuis zijn, anders was er geen Clyde meer straks. Hij had sowieso geen zin om nu al dood te gaan. Dus hij keek toe hoe een zenuwachtige glimlach om de lippen van de jongen kwam toen hij zei dat het tijd was om verder te gaan. Het duurde niet lang of hij kreeg toestemming van de jongen. Hij drukte zijn lippen nog kort op de neus van Tyson, zoals hij daarnet had gedaan. Daarna volgde hij de lijn van zijn kaak naar beneden. Uiteindelijk kwam hij bij de hals van de jongen. Hij zette zijn lippen op de slagader en voelde de hartslag het bloed door de ader heen pompen op een redelijk snel ritme. Hij sloot zijn ogen terwijl hij voelde hoe zijn hoektanden doorkwamen. Dat gebeurde altijd als hij in de buurt van bloed kwam. Hij wist wat er zou komen binnen enkele seconden, en het deed hem zo hard verlangen. Hij probeerde het zo voorzichtig mogelijk te doen. Dat had hij hem namelijk beloofd. Zijn tanden boorden zich met gemak door het zachte vlees heen, tot hij de ader bereikte. Meteen proefde hij het bloed op zijn tong. Ow dàmn, wat smaakte hij goed. Hij zette zijn hand stevig op de bank en liet zijn arm toen onder de borst van Tyson glijden. Hij tilde hem met gemak op -vampiersterkte duah- en trok hem dichter tegen zich aan. Alhoewel hij echt zijn best deed om niet teveel druk op de aders van de jongen te zetten, faalde hij toch lichtjes. Hij kon het niet helpen. Het warme bloed bevredigde al zijn dorst redelijk snel. Hij probeerde ook niet meer te nemen dan nodig was. Met de grootste moeite trok hij zichzelf dan ook weg van hem. Voor de tweede keer die avond gleed een druppeltje bloed uit zijn mondhoek naar beneden. "Heb je enig idee hoe lekker jij bent?" Zei hij toen hees. Zijn hand gleed over de twee wondjes, die al opgehouden waren met bloeden. Toen haalde hij het blonde haar van de jongen alweer door de war, terwijl hij hem geruststellend aankeek. "Deed 't pijn?" Vroeg hij toen maar na, voor de zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





~Tell Me Why. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Tell Me Why.   ~Tell Me Why. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~Tell Me Why.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What Awaits In The Dark :: San Francisco :: Het Centrum :: Apartments-
Ga naar: