What Awaits In The Dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gerinde checks in hahaa!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Abenese
Human
Abenese


Naam : Gerinde
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Abanese Prove.
Leeftijd: 17
Partner: Nobody's good enough.

Gerinde checks in hahaa! Empty
BerichtOnderwerp: Gerinde checks in hahaa!   Gerinde checks in hahaa! I_icon_minitimema aug 06, 2012 4:22 am

Hee,

ik ben Gerinde, ben bijna 16 jaar [18'08] en ben heel enthousiast over deze rpg. Ik hou van vampiers en weerwolven en al dat soort dingen. Ik rpg nu denk ik zo'n 2 jaar? Op een andere site! (:
Maar oké, even kijken. Wat zal ik neerzetten, ik heb niet bepaald een interessant leven of iets.
Qua sporten heb ik 5 jaar op volleyball gezeten en ik heb nog een poosje op zwemmen gezeten, ik skeeler af en toe met mijn buurmeisje, voor de rest sport ik niet echt meer. Ik skate wel af en toe, maar dat zie ik meer als iets gezelligs en leuks dan echt als sport om gezond te blijven hahaa. Ik kijk overigens wel veel sport, vind balsporten heel leuk om naar te kijken hahaa!
Qua hobby's houd ik van schrijven, wat ik zo'n beetje mijn hele leven al doe, en piano spelen, dit heb ik mezelf geleerd op onze extreem valse piano dus ik ben niet echt heel goed. Op die dingen na zit ik veel op internet, series en films kijken en ik doe ook echt heel veel met mijn handje vol vrienden (:
Iets persoonlijker misschien? Euhm, ik heb geen mamsie meer, die is overleden toen ik 7 was, mijn broer is studeren en het huis uit, net als mijn jongste zus. Ik woon nu nog thuis bij mijn vader met mijn oudste zus en ik heb geen huisdieren of iets. Ik ben Christen, niet extreem of iets, iedereen hier scheld en we zijn echt alles behalve heilige boontjes. het enige is eigenlijk dat we het geloven en we elke dag bidden voor het eten en bijbel lezen erna... en op Zondag gaan we 2x naar de kerk, maar daar ben ik wel blij mee! het voelt goed! (:

oké, dat was het denk ik wel. Als je nog meer vragen hebt, pb me maar.

Ciao Bellas. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Moderator
Kira


Naam : Carrot =D
Aantal berichten : 108

Character sheet
Volledige naam: Kira Nightingale
Leeftijd: 17
Partner: I'm as free as I can be :D

Gerinde checks in hahaa! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gerinde checks in hahaa!   Gerinde checks in hahaa! I_icon_minitimema aug 06, 2012 4:55 am

Welkom op het forum c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abenese
Human
Abenese


Naam : Gerinde
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Abanese Prove.
Leeftijd: 17
Partner: Nobody's good enough.

Gerinde checks in hahaa! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gerinde checks in hahaa!   Gerinde checks in hahaa! I_icon_minitimema aug 06, 2012 5:11 am

Thanks (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric
Admin & Vampire
Eric


Naam : Jeanine
Aantal berichten : 88

Character sheet
Volledige naam: Eric Northman
Leeftijd: I've been 20 over 1,100 years now.
Partner: If you want me to eat you, be my guest.

Gerinde checks in hahaa! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gerinde checks in hahaa!   Gerinde checks in hahaa! I_icon_minitimedi aug 07, 2012 11:01 pm

Welkom hier Smile!
Ik heb respect voor je dat je gelovig bent ^^! Ook al ben ik niet gelovig, je hoort het niet vaak meer Razz..
Veel plezier hier, en ik zie je vast wel eens in de RPG Very Happy!

x Jeanine
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thedark.actieforum.com
Abenese
Human
Abenese


Naam : Gerinde
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Abanese Prove.
Leeftijd: 17
Partner: Nobody's good enough.

Gerinde checks in hahaa! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gerinde checks in hahaa!   Gerinde checks in hahaa! I_icon_minitimedo aug 09, 2012 12:41 am

Thaanks, ja, zie je waarschijnlijk nog wel een keer in een topicje of zo, of in chat gebeuren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gerinde checks in hahaa! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gerinde checks in hahaa!   Gerinde checks in hahaa! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gerinde checks in hahaa!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What Awaits In The Dark :: Algemeen :: Voorstellen :: Real Life-
Ga naar: