What Awaits In The Dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Eirini in tha House

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bojan
Human
Bojan


Naam : Eirini
Aantal berichten : 68

Character sheet
Volledige naam: Bojan Brooks
Leeftijd: × 18 years.
Partner: × Days go on forever, but I have not left your side. We can chase the dark together. If you go, then so will I.

Eirini in tha House  Empty
BerichtOnderwerp: Eirini in tha House    Eirini in tha House  I_icon_minitimedi aug 07, 2012 1:22 am

Nou ik ben dus Eirini. (spreek je uit als ierienie) En doe al bijna anderhalf jaar aan RPG, misschien ken je me wel van een ander fora zoals WS. Ik ben 15 jaar en ben wonende ergens in Drenthe. Samen met mijn ouders en mijn één jaar jongere broertje, wat altijd reuze gezellig is. Thuis heb ik één huisdier en dat mijn lieve hond Boeffie. Als ik een foto van hem heb zal ik hem wel laten zien want hij is gewoon verschrikkelijk smexy. Ik ga momenteel naar VWO 5 op het hondsrugcollege Emmen aka de slechtste school van Nederland in de minst aantrekkelijke provincie van Nederland.

Of ik hobby’s heb? Ja. Ik ben voetbalgek. Ik kijk voetbal, ik doe voetbal, ik leef voetbal. Zit zelf dus ook op voetbal in een team en ben een zowat een Real Madrid hooligan, dus wees gewaarschuwd. Verder rij ik ook nog paard op een manege, en dat doe ik alweer sinds mijn 3de. Verder zitten we als het mooi weer is op een watersport camping en ben ik actief met wakeboarden en kneeboarden. Waterskiën ben ik verleerd opeens, maar dat ga ik ooit weer kunnen. Zwemmen doe ik ook heel veel. Verder ben ik gek van shoppen, en met mijn kleinschalige bedrag per maand is dat een ongelofelijke klus soms.
• Uitgaan
• Chillen
• films kijken
• RPG’en
• stiekem hou ik ook heel veel van CoD en FIFA
• Leraren pesten.


Random vragen die ik even beantwoord.
- Wat voor kleur sokken heb je meestal aan.
Wit of zwart.
- Van wat voor muziek hou je.
Top 40, pop, R&B, rap, Spaanstalige muziek heel veel.
- Lievelingseten?
Grieks of Italiaans.
- Wat voor kleur haar/ogen heb je?
Bruin en nogmaals bruin.
- Hoe groot ben je?
Ik moet het doen met mijn 1,67
- Schoenmaat?
38.


Dat was het wel zo’n beetje. Vragen mogen altijd gesteld worden. =D


Byee xx


Laatst aangepast door Bojan op do aug 09, 2012 2:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eric
Admin & Vampire
Eric


Naam : Jeanine
Aantal berichten : 88

Character sheet
Volledige naam: Eric Northman
Leeftijd: I've been 20 over 1,100 years now.
Partner: If you want me to eat you, be my guest.

Eirini in tha House  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eirini in tha House    Eirini in tha House  I_icon_minitimedi aug 07, 2012 10:46 pm

Hey, vroege leerling :3!
Okay ik heb een vraag voor je. Wáár woon jij dat je kan uitgaan op je vijftiende Surprised? Bij mij in de buurt zijn alle kroegen/clubs wel 18+ of ik moet echt heel ver fietsen, en dat heb ik het er niet voor over Razz.
En ik bewonder je dat je FIFA speelt, ik ben daar dus echt reteslecht in.
In ieder geval, welkom hier Very Happy En ik zie je vast wel eens in de RPG ^^

x Jeanine
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thedark.actieforum.com
Bojan
Human
Bojan


Naam : Eirini
Aantal berichten : 68

Character sheet
Volledige naam: Bojan Brooks
Leeftijd: × 18 years.
Partner: × Days go on forever, but I have not left your side. We can chase the dark together. If you go, then so will I.

Eirini in tha House  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eirini in tha House    Eirini in tha House  I_icon_minitimedi aug 07, 2012 11:40 pm

Bij mij in het dorp hebben ze regelmatig megascholenfeesten in de discotheek hier, daar mag je vanaf 13+ al naar binnen en anders wel in Emmen wat dicht bij ons ligt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eirini in tha House  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eirini in tha House    Eirini in tha House  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eirini in tha House
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» House of the Ryavec Bro's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What Awaits In The Dark :: Algemeen :: Voorstellen :: Real Life-
Ga naar: