What Awaits In The Dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 You can find me in tha club.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Marilyn
Human
Marilyn


Naam : Brenda
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Marilyn Parker
Leeftijd: 18 jaar
Partner: x

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimewo aug 08, 2012 9:35 am

Met haar lippen ietwat getuit stond Marilyn naast de bar. In haar hand had ze een drankje. Ze was niet van plan veel alcohol te gaan drinken vanavond. Ze had het niet nodig en ze zag drank als een redmiddel, een pijnstiller. Dat nam alleen niet weg dat ze de meeste drankjes heerlijk vond.
Eigenlijk was ze nooit van plan veel te drinken als ze uitging. Soms ging dat mis en belandde ze met een onbekende man in een slaapkamer, ook al gebeurde dat ook als ze niet dronken of aangeschoten was. Oops, hihi. Soms had ze gewoon wat afleiding nodig. En iedereen moest toch aan zijn of haar trekken komen? Haar lippen krulden zich omhoog in een glimlach waarna ze een slok van haar cocktail nam. Het smaakte een beetje naar fruit. Op zich wel lekker. Ze zette het drankje op de bar neer waarna ze sierlijk plaats nam op een barkruk. Ze deed haar benen over elkaar zodat niemand de inhoud onder haar rokje zou kunnen zien. Nauwelijks merkbaar ging er een rilling door haar heen toen ze terug dacht aan die keer dat iemand ongevraagd met zijn hand onder haar jurkje had gezeten.
Het was gebeurd toen ze nog een jong meisje was, iets ouder dan 14 jaar. Ze was op een feestje van haar neef. Haar nichtjes en zij hadden zich helemaal opgetut en leken ouder dan ze eigenlijk waren. Ze droegen zware make-up en uitdagende kleertjes. Er was ook alcohol aanwezig en de helft was ladderzat. Na een tijdje was Marilyn op een bankje beland samen met een oudere jongen. Hij moest minimaal een jaar of 19 zijn. Marilyn moest niet van hem hebben. Hij stonk naar alcohol en zijn puppillen waren heel klein. Ze wist bijna zeker dat hij drugs had gebruikt en hij flirtte de hele tijd met haar. Na een tijdje deed hij zijn hand plotseling onder haar rokje. Marilyn had zich kapot geschrokken en verkocht hem een klap in zijn gezicht waarna ze van hem wegrende naar haar neef toe…

Marilyn keek op uit haar gedachten toen het nummer veranderde. Het had een lekkere beat. Perfect om sexy op te dansen. Het deed haar denken aan de muziek als ze aan het werk was als showdanseres. Hierop zou ze zeker de aandacht kunnen trekken van een heleboel mannen. Maar wilde ze dat wel? Ze gaf toe dat ze eenzaam was en dringend behoefte had aan wat gezelschap, maar ze besloot om te blijven zitten tot haar drankje op was. Dalijk zou ze de show wel stelen, dacht ze…
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Human
Ian


Aantal berichten : 74

Character sheet
Volledige naam: Ian Salvatore
Leeftijd: 23
Partner: Nah.

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimewo aug 08, 2012 10:33 am

Het centrum, misschien niet een ideale plaats, maar Ian vond het hier fijn genoeg. Misschien had hij gewoon wat afleiding nodig. Een beetje feesten was ideaal sinds hij net een mooie dame had mogen vergezellen in bed. Het was een hele eer geweest, maar hij had wel vaak dames over de vloer, dat was een feit. een bar zou hem afleiden van de gedachte dat hij wel te vaak andere meisjes had, hij moest er maar eens mee ophouden. Hij liep rechtstreeks naar de bar en bestelde er een cocktail. Alcohol verminderde zijn lust naar vrouwen en dus dat was al iets positief. Gelukkig zag je nooit dat hij hield van vrouwen, hij was geen bindend persoon. Meteen merkte hij op dat er een meisje werd lastiggevallen, natuurlijk als gentleman schoot hij het meisje te hulp dat naar een jongen was gelopen voor bescherming, excellent plan vond Ian zelf. Ian sleepte de dronken gedrogeerde jongen mee en mompelde zachtjes "Tijd voor jou om naar huis te gaan." Zijn stem had zoveel kracht in zich dat alles enorm overtuigend werkte. De jongen besloot dan ook naar huis te kruipen. Het nummer veranderde en Ian had zin om te dansen. Hij begon met een aantal danspasjes, simpel, maar dan verhoogde hij het tempo terwijl hij zijn cocktail behendig mee liet zwieren, zonder dat er maar één druppeltje uit viel..

(ik moet er nog inkomen, mijn excuses.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn
Human
Marilyn


Naam : Brenda
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Marilyn Parker
Leeftijd: 18 jaar
Partner: x

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimewo aug 08, 2012 12:05 pm

Haar helderblauwe ogen bleven op een tafereel voor haar hangen. Ze had niet alles gevolgd, maar zag dat een man – een sexy, knappe man – een dronken jongen naar huis stuurde. Niet heel interessant, behalve dan dat de jongen met zijn ladderzatte kop gehoorzaamde. Misschien was het wel familie of iets. Marilyn sloeg de rest van haar cocktail achterover. Niet heel lady like, maar dat interesseerde haar even niet. Sowieso meer dan de helft van de personen hier was toch al aangeschoten, of dronken. Zij daarentegen was daar mee vergeleken nog niets. En dat zou ook niet gebeuren vanavond, hield ze zichzelf moedig voor. Ach, een paar drankjes konden eigenlijk geen kwaad. Ze draaide zich naar de barman toe en zette een verleidelijke glimlach op haar gezicht. ‘’Doe maar een shotje,’’ zei ze tegen hem. De barman grinnikte en hield haar al snel een shotje voor. Voordat hij zijn mond open kon doen pakte ze het kleine glaasje aan, gooide het in een teug achterover. Haar lippen krulden zich zwoel iets omhoog waarna ze sierlijk van de barkruk afsprong.
Marilyn richtte haar blik op de massa mensen op de dansvloer. Ze herkende de sexy, knappe man van net. Hij danste goed en zijn drankje liet hij behendig mee zwieren. Hij deed dit vaker. Marilyn´s mondhoeken schoten omhoog waarna ze een stukje naar hem toeliep de dansvloer op. Op een paar meter afstand van hem bleef ze staan. Met haar grote, blauwe ogen zocht ze oogcontact met hem. Een speelse glimlach lag op haar lippen waarna ze begon te dansen op het ritme van de muziek. Ze danste sexy, zoals ze op haar werk ook moest doen. Kwam haar baan als showdanseres tenminste nog eens van pas. Haar ogen schoten weer even kort naar de jongen toe. In die flits dat ze zijn ogen zag, glimlachte ze en haalde ze een hand door haar blonde haar…

(Maakt niet uit hoor! ;3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Human
Ian


Aantal berichten : 74

Character sheet
Volledige naam: Ian Salvatore
Leeftijd: 23
Partner: Nah.

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimewo aug 08, 2012 7:55 pm

Ian had de jonge dronken gedrogeerde jongen naar huis gestuurd om daar maar wat te bekomen aan de bijna overdosis die hij in zijn lijf had. Zo kon hij ook geen schade meer aanrichten aanzichzelf of aan anderen. Daarna besloot hij de dansen met de cocktail in zijn hand, zonder er ook maar een druppel er uit te verspillen. Hij had vroeger vaak gedanst dus hij was dan ook een expert. Het meisje van ernet kwam wat dichter bij hem dansen, haar blauwe ogen zochten contact met zijn lichtblauwe ogen. Met opgetrokken wenkbrauw glimlachte hij en dan danste hij verder. Het was zijn beroep niet maar hij kon het wel, dat was mooi meegenomen. Ian's ogen gingen over het lichaam van het meisje en hij glimlachte en hij danste verder. Nee, hij mocht niet nog een meisje aan de haak slagen, daarom was hij niet naar hier gekomen. Hij dronk rustig zijn cocktail op en hij liep naar de bar. "Doe er nog maar zo eentje" zei hij met een brede glimlach. AL snel had de barman zijn cocktail klaar en Ian griste deze van de bar om dan gewoon op een barkruk te gaan zitten. Hij liet zijn ogen naar het meisje gaan en hij nipte van de cocktail. Ze was echt een lekker stuk, nee Ian, blijf er met je gedachten bij! Hij schudde zijn hoofd en hij wendde zijn blik af. Hij keek nogal vreemd naar een jongen en die keek even zwoel terug. "WHoops" mompelde hij en hij wendde zijn blik af. Dat was nu ook weer niet de bedoeling, zijn gedachten gingen maar niet weg naar dat ene meisje dat prachtig danstte op de dansvloer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn
Human
Marilyn


Naam : Brenda
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Marilyn Parker
Leeftijd: 18 jaar
Partner: x

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimedo aug 09, 2012 1:40 am

De jongen glimlachte naar Marilyn terwijl ze aan het dansen was. Iets wat haar extra motiveerde om beter haar best te doen. Ze hield wel van aandacht. Het was niet zo dat ze er alles voor deed en mensen haar aandachtsgeil noemden, maar ze was duidelijk niet verlegen. Ze vond het leuk als ze aandacht kreeg van mensen die ze niet kende en haar interessant leken.
Marilyn voelde hoe de ogen van de jongen over haar lichaam gleden. Even vroeg ze zich af of ze niet verkeerd bezig was. Met haar dansje bedoelde ze niks. Ze probeerde hem niet het bed in te lokken of iets in die richting, ze wilde gewoon zijn aandacht. Tja, misschien was dat wel gewoon fout. Waarschijnlijk zorgde ze er vandaag zelf gewoon voor dat ze de boodschap overbracht dat ze seks met hem wilde hebben. Ze beet zachtjes op de binnenkant van haar lip. Nee, zo moest ze niet overkomen. Dat wílde ze niet. Sierlijk liep ze van de dansvloer af, richting de bar om nog een drankje te bestellen.
Haar grote, blauwe ogen bleven hangen op de knappe jongen die net nog had staan dansen. Hij had alweer een drankje in zijn hand en zat nu op een barkruk. Ze glimlachte. Zo’n type was ze zelf ook, altijd een drankje in de hand als ze uitging. De jongen keek van haar weg waarna hij iets mompelde. Marilyn trok lichtjes haar wenkbrauwen op waarna de uitdrukking op haar gezicht weer ontspande. De barman kwam naar haar toe en vroeg of ze nog een drankje wilde. Ze had haar ogen nog op de jongen gericht waarna ze de barman aankeek. ‘’Ja graag. Doe maar zo eentje die hij heeft,’’ ze knikte in de richting van de jongen waarna een zwoele glimlach volgde. ‘’Is goed,’’ zei de barman die aan de slag ging.
Marilyn wilde naar de jongen toegaan. Ze vond hem interessant en hij leek ook alleen te zijn, net als zij. Ze zuchtte zachtjes en pakte haar cocktail van de bar af. ‘’Dankjewel,’’ zei ze stralend tegen de barman. Ze nam een grote teug van het drankje. Kon ze altijd nog doen alsof ze dronken was als de jongen niets van haar moest hebben. Plan B, dus.
Met volle moed stapte Marilyn op de jongen af. ‘’Mag ik naast je zitten?’’ vroeg ze aan hem. Een glimlach sierde haar gezicht. ‘’Ik ben Marilyn,’’ stelde ze zichzelf voor. Ze stak haar hand uit om die kort met hem te schudden. Wauw, van dichtbij was hij nog net iets sexyer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Human
Ian


Aantal berichten : 74

Character sheet
Volledige naam: Ian Salvatore
Leeftijd: 23
Partner: Nah.

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimedo aug 09, 2012 4:17 am

Ian had geglimlacht naar het meisje en zij begon zelfs nog beter te dansen. Had hij dat effect echt op alle vrouwen. Ach ja, het was geen ramp dat vond hij toch, hij hield wel van aandacht, zeker van zo'n lekker ding als dat meisje daar. Zijn ogen gleden over haar mooie lijf maar hij wendde ze al weer snel af voordat hij begon te fantaseren. Hij liep van de dansvloer af sinds hij zijn drankje had binnengegoten en hij een nieuwe wou bestellen. Langzaam zette hij zich confortabel op de barkruk en hij kreeg zijn nieuwe cocktail al weer snel, zo kon hij de gedachten vergeten. Hij nipte ervan en hoorde dan hetzelfde meisje naast zich zegggen: ‘’Ja graag. Doe maar zo eentje die hij heeft,’’ ze knikte in de richting van de jongen waarna een zwoele glimlach volgde. Ian keek haar eventjes aan en dronk weer van zijn drankje. Het meisje kreeg haar cocktail, net dezelfde die hij in zijn handen had en ze nam er een grote teug van. Ian zag haar naderen en ze brak het ijs: ‘’Mag ik naast je zitten?’’ vroeg ze aan hem. Een glimlach sierde haar gezicht. ‘’Ik ben Marilyn,’’ stelde ze zichzelf voor. Ze stak haar hand uit om die kort met hem te schudden. "De barkrukken zijn vrij, dus je hebt de keuze, links naast mij of rechts." Wat een humor had hij toch vandaag. "Mijn naam is Ian." zei hij en hij schudde haar hand kort en zijn ijsblauwe ogen gingen verkennend over haar gezicht. Misschien kon hij haar een complimentje geven? Goed idee. "Je kan goed dansen" zei hij met een brede glimlach, ja die glimlach was typisch aan Ian, de honderd kilowatt glimlach noemde ze die ook wel eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn
Human
Marilyn


Naam : Brenda
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Marilyn Parker
Leeftijd: 18 jaar
Partner: x

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimedo aug 09, 2012 4:59 am

‘’De barkrukken zijn vrij, dus je hebt de keuze, links naast mij of rechts.’’ Wauw, wat een gastvrijheid en charme gebruikte deze jongen hier. Dit was niet helemaal wat ze verwacht had en eigenlijk ook niet wat ze zocht. Ze wilde wat gezelschap om een gezellige avond mee te hebben. Agja, hij was nog steeds hot. Misschien was dit het moment om dronken te doen en langzaam ander gezelschap te zoeken? Nee, zo erg was hij nou ook weer niet.
‘’Dus ik mag niet eens op je schoot zitten?’’ vroeg Marilyn met een lachje. Haar stem klonk onschuldig. Ze liet de grote oogjes en het pruilmondje achterwege waarna ze zich op de barkruk rechts van hem settelde. Ze sloeg haar benen over elkaar en nam een slokje van haar cocktail. ‘’Mijn naam is Ian,’’ stelde de jongen zich voor. Hij schudde haar hand. Marilyn bestudeerde kort zijn gezicht. Hij had ijsblauwe ogen. En tja, hij was écht knap, maar dat had ze daarvoor ook al gezien. ‘’Aangenaam kennis te maken, Ian. Je hebt een goeie smaak voor drank,’’ deelde ze hem mee waarna ze knipoogde en nog een slok nam van haar cocktail. Met haar vrije hand veegde ze een lok blond haar uit haar gezicht.
‘’Je kan goed dansen,’’ zei Ian met een brede glimlach. Oh. Marilyn keek hem even versteld aan waarna ze zich snel herstelde. Ze had niet verwacht dat hij charmant tegen haar ging doen na zijn ‘barkrukpraatje’. ‘’Dankjewel,’’ antwoordde ze een lichte blos verscheen op haar wangen. Ze glimlachte naar Ian. Hij had een aanstekende lach. ‘’Kom je uit de stad?’’ vroeg ze aan hem waarna ze haar cocktail leeg dronk. Normaal gesproken zou ze meteen nog een glaasje besteld hebben, maar ze wilde niet teveel drinken vanavond. Ze had het niet nodig en ze had er ook geen zin in dat iemand haar dronken naar huis moest brengen. Ze rilde al bij de gedachte dat ze in haar eigen kots lag in een of ander zijstraatje. Bah. Snel vestigde ze haar aandacht weer op de jongen naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Human
Ian


Aantal berichten : 74

Character sheet
Volledige naam: Ian Salvatore
Leeftijd: 23
Partner: Nah.

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimedo aug 09, 2012 5:25 am

‘’De barkrukken zijn vrij, dus je hebt de keuze, links naast mij of rechts.’’ zei Ian die totaal niet veel zin had in een flirt sinds hij er eentje had achtergelaten in zijn flat. Natuurlijk zou dat meisje nu allang ergens anders aan het flirten zijn, maar dat deerde hem niet echt. ‘’Dus ik mag niet eens op je schoot zitten?’’ vroeg Marilyn met een lachje. "Later misschien" mompelde hij en hij keek voor zich uit. Ja, hij had wel een goede nacht gehad gisteren, maar hij wou zijn leven best wel beteren. Misschien werd het eens tijd voor een vaste vriendin in plaats van one-nightstands. Het meisje dat Marilyn heette ging naast hem zitten op een kruk, de rechtse, ze sloeg op een elegante manier haar benen over elkaar en ze nipte van de cocktail. Ian stelde zich ook voor sinds dat dat beleefd was. ‘’Aangenaam kennis te maken, Ian. Je hebt een goeie smaak voor drank,’’ deelde ze hem mee waarna ze knipoogde en nog een slok nam van haar cocktail. Met haar vrije hand veegde ze een lok blond haar uit haar gezicht.
‘’Je kan goed dansen,’’ zei Ian met een brede glimlach. ‘’Dankjewel,’’ antwoordde ze een lichte blos verscheen op haar wangen. Ze glimlachte naar Ian. Hij had een aanstekende lach. ‘’Kom je uit de stad?’’ vroeg ze aan hem waarna ze haar cocktail leeg dronk. "Ja, ik woon hier om de hoek dus ik wou hier wel eens binnen gaan zien sinds ik hier nog maar net ben." zei hij met een glimlach. "Excuseer me voor mijn droge humor, sommigen houden ervan en sommigen niet merk ik." Hij keek dan weer voor zich. Marilyn was een prachtig meisje, hij zou haar niet willen kwetsen als ze meer wilde dan vriendschap. Want hij was de man van de onenightstands..
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn
Human
Marilyn


Naam : Brenda
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Marilyn Parker
Leeftijd: 18 jaar
Partner: x

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimedo aug 09, 2012 7:54 am

‘’Later misschien,’’ mompelde Ian. Marilyn trok haar wenkbrauwen iets op. Ze was niet serieus geweest, maar deze jongen leek echt geen zin in haar te hebben. Voorzichtig beet ze op de binnenkant van haar wang. Oké, dit was een van de momenten waarop ze weg moest proberen te komen om verdere blauwtjes te vermijden. Maar dat deed ze niet. Ze zat gewoon als een nette dame met haar benen over elkaar op de barkruk. Ze keek Ian ietwat verslagen aan. Ze was niet gewend dat haar charme en geflirt afgewezen werd. Zachtjes verliet een zucht haar keel.
‘’Ja, ik woon hier om de hoek dus ik wou hier wel eens binnen gaan zien sinds ik hier nog maar net ben,’’ zei hij met een glimlach. Marilyn glimlachte terug naar hem. Hij was hier dus ook blijkbaar ook nog niet zo lang. ‘’Ik woon nu sinds een paar maanden ook hier in de buurt,’’ vertelde ze Ian. Ze woonde in een wijk waar heel veel appartementen stonden en waar ’s avonds het nachtleven bruisend was. Perfect voor iemand van haar leeftijd, vond ze zelf.
‘’Excuseer me voor mijn droge humor, sommigen houden ervan en sommigen niet merk ik,’’ zei de jongen naast haar. Marilyn keek hem aan, niet wetend wat ze moest zeggen. ‘’Oh, verschil moet er zijn toch?’’ Ze liet een glimlach zien waarna ze haar blik door de zaal liet gaan. Het was best druk en een hele menigte stond op de dansvloer. Een nieuwe nummer weerklonk uit de boxen.
‘’Maar aangezien ik net zag dat je een goede danser ben, wil je met me dansen?’’ vroeg Marilyn aan Ian. Ze probeerde speelse blik in haar ogen te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Human
Ian


Aantal berichten : 74

Character sheet
Volledige naam: Ian Salvatore
Leeftijd: 23
Partner: Nah.

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimedo aug 09, 2012 10:22 am

‘’Later misschien,’’ mompelde Ian. Marilyn trok haar wenkbrauwen iets op. Het was vast omdat hij haar een beetje op afstand wou houden om haar niet te kwetsen. Ze had dan nog een verslagen blik opgezet en dat brak zijn hart al helemaal. Hij wou haar nit wegduwen maar dat was voor haar eigen bestwil. Ook zuchte ze nog eens en Ian deed net hetzelfde, alleen onhoorbaar voor haar. Ze vroeg of hij in de buurt woonde en hij reageerde: ‘’Ja, ik woon hier om de hoek dus ik wou hier wel eens binnen gaan zien sinds ik hier nog maar net ben,’’ zei hij met een glimlach. Marilyn glimlachte terug naar hem. ‘’Ik woon nu sinds een paar maanden ook hier in de buurt,’’ vertelde ze. Het was natuurlijk ideaal voor iedereen die hield van feesten. "Dan zijn we allebei nieuw hier denk ik." Hij grijnsde lichtjes en hij moest zich nog excuseren voor zijn manier van humor hebben. ‘’Excuseer me voor mijn droge humor, sommigen houden ervan en sommigen niet merk ik,’’ Marilyn wist niet goed wat ze moest zeggen maar toch reageerde ze. ’Oh, verschil moet er zijn toch?’’ Ze liet een glimlach zien. Ian knikte instemmend, ze had gelijk. Er moest altijd wel een verschil zijn. ‘’Maar aangezien ik net zag dat je een goede danser ben, wil je met me dansen?’’ vroeg Marilyn aan Ian. Ze probeerde speelse blik in haar ogen te verbergen, maar dat was niet echt geslaagd sinds hij het zag, maar hij negeerde de blik. Hij dronk zijn drankje op en hij nam haar hand op een gentlemenwijze vast. Hij kuste deze en leidde haar naar de dansvloer. Hij liet haar een aantal pirouette's draaien en dan trok hij haar dicht tegen zich aan. Het was een rustig nummer waarop je perfect kon slowen, dus dan deed hij dat ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn
Human
Marilyn


Naam : Brenda
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Marilyn Parker
Leeftijd: 18 jaar
Partner: x

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimevr aug 10, 2012 4:34 am

Marilyn keek snel weg van Ian toen hij zijn drankje opdronk nadat ze hem gevraagd had met haar te dansen. Ouch, weer afgewezen door dezelfde persoon. En dat op één avond. Ze beet nauwelijks merkbaar op haar onderlip. Afgewezen worden deed pijn. Meerdere keren deed nog meer pijn. Misschien moest ze maar eens opstappen en ander gezelschap zoeken. Of nog meer drank bestellen.
Plotseling pakte Ian haar hand vast. Hij deed het als een ware gentleman. Blij verrast keek Marilyn hem aan. Even voelde ze zich ietwat schuldig dat ze dacht dat hij haar nogmaals had afgewezen, maar dat gevoel verdween al snel. Hij bracht haar hand naar zijn lippen en kuste deze. Marilyn´s lippen krulden zich sierlijk omhoog en ze volgde hem naar de dansvloer.
Alle negatieve gedachten over hem verdwenen meteen. Ze vergat de menigte om hen heen terwijl ze aan het dansen waren. Even waren alleen zij en hij er. Er klonk een rustig nummer uit de speakers. Perfect om op te slowen. Het was duidelijk een nummer voor stelletjes, of mensen die elkaar leuk vonden, vond Marilyn.
Ian liet haar een aantal pirouettes draaien. Ze glimlachte stralend naar hem. Alle danspasjes voerde ze elegant uit. Ze hield van dansen. Misschien kon ze wel danseres worden. En dan geen showdanseres zoals ze al was.
Ian leidde haar en had duidelijk gevoel voor dansen. Dat had Marilyn ook al gezien toen hij eventjes alleen danste. Hij was een fijne danspartner. Na een tijdje trok hij haar dicht tegen zich aan. Haar adem stokte heel kort in haar keel. Het was bijna niet te merken. Ze richtte haar grote, blauwe ogen op zijn ijsblauwe ogen waarna ze voorzichtig glimlachte naar hem. Ze legde haar handen in zijn nek en duwde zichzelf naar hem toe. Ze bracht haar lippen naar zijn oor en fluisterde met een zwoele stem: ‘’Zozo, je bent een echte gentleman, merk ik.’’ Al gauw trok ze zich weer iets terug om verder te slowen. Ze had haar ogen nog steeds op de zijne gericht. Haar gezicht werd gesierd door een lichte glimlach. ''Ik neem aan dat je vrijgezel bent aangezien je hier zonder liefje bent?'' vroeg ze vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Human
Ian


Aantal berichten : 74

Character sheet
Volledige naam: Ian Salvatore
Leeftijd: 23
Partner: Nah.

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimevr aug 10, 2012 5:49 am

Marilyn vroeg om te dansen. Daar kon Ian geen nee tegen zeggen, het maakte niet uit, hiermee kon hij niets verkeerds doen. Hij nam haar hand na een tijdje vast en bracht deze naar zijn lippen. Samen ging hij met haar naar de dansvloer. Een slow was ideaal voor dit liedje dus hij liet haar eerst een aantal pirouette's uitvoeren. Ze danste perfect dus dit zou al goed verlopen. Ian leidde haar en hij had gevoel voor dansen, hij deed dit graag in zijn vrije tijd. Na een tijdje trok hij haar dicht tegen zich aan zodat het trage deel kon beginnen. Ian sloot zijn ogen en liet zich gewoon leiden door zijn gevoel voor ritme. Geen enkele keer had hij met zijn voeten per ongeluk op haar tenen getrapt of andersom. Het leek net alsof ze elkaar aanvoelden. Hij opende zijn ogen weer en meteen keken die naar de grote helderblauwe ogen van Marilyn. Ze glimlachte en hij knipoogde terwijl hij een brede glimlach op zijn gezicht had. Zij had zijn zorgen van vorige nacht weggeveegd. . Ze legde haar handen in zijn nek en duwde zichzelf naar hem toe. Ze bracht haar lippen naar zijn oor en fluisterde met een zwoele stem: ‘’Zozo, je bent een echte gentleman, merk ik.’’ Ian lachte zachtjes en reageerde daarop: "Altijd, vrouwen verdienen respect." Ze trok zich weer weg zodat hij haar verder kon leiden in deze dans. Ze had haar ogen nog steeds op de zijne gericht. Haar gezicht werd gesierd door een lichte glimlach. ''Ik neem aan dat je vrijgezel bent aangezien je hier zonder liefje bent?'' vroeg ze vervolgens. "Ik ben vrijgezel, misschien tot groot genoegen van jou?" zei hij al lachend en hij danste verder. Hij kon soms nogal heel rechtstreeks zijn, maar daar moest je je niets van aantrekken. Hij was niet al te subtiel en nogal rechtuit en hij had soms ook wat last van een groot ego. maar opzich viel dat allemaal nog wel mee. "En ik neem aan dat jij ook nog vrijgezel bent, ook al zou me dat best wel verbazen, zo'n mooie meid."
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn
Human
Marilyn


Naam : Brenda
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Marilyn Parker
Leeftijd: 18 jaar
Partner: x

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimevr aug 10, 2012 8:47 am

Ian lachte zachtjes om haar gentlemen opmerking, dat vond ze leuk. Marilyn glimlachte terug. ‘’Altijd, vrouwen verdienen respect.’’ zei Ian tegen haar. Marilyn knikte kort als instemming. Het viel haar op hoe goed ze samen dansten. Alsof ze een perfect dansduo waren. Hij leidde geweldig en met haar elegantie en charme maakte ze het plaatje compleet.
‘’Ik ben vrijgezel, misschien tot groot genoegen van jou?’’ zei hij lachend terwijl hij verder danste. Lichte blosjes kleurden Marilyn´s wangen. Hij was knap en sexy, maar ze was niets met hem van plan. Maar het was duidelijk dat Ian goed gegokt had. Ach, ze was zelf ook single. Dan mocht het. Marilyn glimlachte naar Ian. ‘’Misschien. Misschien niet.’’ lachte ze verleidelijk naar hem. Het subtiele roze kleurtje verdween weer van haar gezicht.
‘’En ik neem aan dat jij ook nog vrijgezel bent, ook al zou me dat best wel verbazen, zo’n mooie meid.’’ zei Ian. Probeerde hij haar in te palmen? Nee, dat zou hij vast niet doen nadat hij eerst zo afstandelijk deed? Marilyn beet zachtjes op de binnenkant van haar lip. Ze hield zichzelf voor dat Ian niet zo was. Nu ze er zo over nadacht leek hij haar wel het type voor honderden liefjes. Elke nacht een andere scharrel. Marilyn wendde haar blik van hem af. ‘’Als ik een relatie had, zou ik hier nu niet met jou dansen,’’ zei ze vriendelijk. Ze richtte haar grote, blauwe ogen weer op hem. Haar mondhoeken schoten iets omhoog in een glimlach. ‘’Ik denk dat jij hier met gemak de helft van de meisjes kan scoren. Tenminste als je je zo charmant gedraagt als nu.’’ zei ze tegen hem waara ze lieflijk glimlachte. ‘’Of ben je daar niet op uit, Ian?’’ Marilyn liet haar stem zo onschuldig mogelijk klinken als ze kon. Op de manier waarop ze dat had gezegd schemerde duidelijk door dat ze hem ervan verdacht dat hij een player was. Hij had de looks en de charmes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian
Human
Ian


Aantal berichten : 74

Character sheet
Volledige naam: Ian Salvatore
Leeftijd: 23
Partner: Nah.

You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitimevr aug 10, 2012 9:56 am

‘’Altijd, vrouwen verdienen respect.’’ zei Ian tegen haar. Marilyn knikte kort als instemming. Natuurlijk zou ze instemmen, ze was een vrouw. Ze dansten perfect samen alsof ze al jaren een dansduo waren en dat amuseerde Ian enorm. ’Ik ben vrijgezel, misschien tot groot genoegen van jou?’’ zei hij lachend terwijl hij verder danste. Lichte blosjes kleurden Marilyn´s wangen. Ian negeerde het maar zodat ze zich niet gegeneerd voelde. ‘’Misschien. Misschien niet.’’ lachte ze verleidelijk naar hem. Ian grijnsde lichtjes, hij hoopte natuurlijk op een misschien niet, hij wou haar geen pijn doen. ‘’En ik neem aan dat jij ook nog vrijgezel bent, ook al zou me dat best wel verbazen, zo’n mooie meid.’’ zei Ian. Een complimentje mocht altijd, het ego van de vrouw strelen was altijd leuk. Maar hij bedoelde er nooit meer mee, maar meestal waren de meisjes die altijd met hem naar bed wilden en hij kon nooit weigeren. Marilyn wendde haar blik van hem af. ‘’Als ik een relatie had, zou ik hier nu niet met jou dansen,’’ zei ze vriendelijk. Ze richtte haar grote, blauwe ogen weer op hem. Haar mondhoeken schoten iets omhoog in een glimlach. ‘’Ik denk dat jij hier met gemak de helft van de meisjes kan scoren. Tenminste als je je zo charmant gedraagt als nu.’’ zei ze tegen hem waara ze lieflijk glimlachte. ‘’Of ben je daar niet op uit, Ian?’’ Ian schudde zijn hoofd "Hmmm.. Nee" Hij had zichzelf voorgehouden om nee te zeggen als een meisje hem wilde, ook al deed het pijn, hij had nog nooit het gevoel gehad van verliefdheid, het was gewoon altijd maar voor één ding. Hij wilde nooit een vaste relatie uit angst voor de gevolgen van pijn, dat was hetgene wat hij nooit wilde meemaken, pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





You can find me in tha club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You can find me in tha club.   You can find me in tha club. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You can find me in tha club.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [RPG] Club blood

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What Awaits In The Dark :: San Francisco :: Het Centrum-
Ga naar: