What Awaits In The Dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Carmen...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Carmen
Human
Carmen


Naam : Marlon
Aantal berichten : 40

Character sheet
Volledige naam: Carmen
Leeftijd: 19
Partner: I learned love is like a brick, you can build a house or sink a dead body.

Carmen... Empty
BerichtOnderwerp: Carmen...   Carmen... I_icon_minitimedi aug 14, 2012 7:42 am

Carmen: No way you could love her.
Carmen... Tumblr_m8r2lrkGb91rs1vyso4_r1_250Carmen... Tumblr_m8r2lrkGb91rs1vyso1_r2_250

Carmen, Carmen, staying up 'till morning.
Only seventeen, but she walks the streets so mean.
It's alarming truly how disarming you can be.
Eating soft ice cream, Coney Island Queen.


Hey there, cutie. Mijn naam is Carmen. Op dit moment ben ik 19 jaar oud en ben ik geboren op 23 juli, op een hete zomerse dag. Ik ben gek op de zomer, het zorgt ervoor dat ik me vrij voel en mijn verjaardag is dan ook weer elk jaar een groot feest. Ugh, think again. Op elke verjaardag ben ik alleen. Ik ben geboren in New York en ben hier in San Fransisco om een nieuw leven op te bouwen. Want weet je, sommige levens zijn perfect. Iedereen heeft een auto. Ze rijden rond alsof ze het zijn. Maar je bent het niet, met een grote vervuilende auto, met een chihuahua in je tas en botox in je onderlippen. Je bent het pas als je jezelf van onderop naar de top heb gewerkt. Een doel wat ik nog steeds voor ogen heb en ik zal alles, ik herhaal alles, doen om dit doel te bereiken. Mijn naam is Carmen. Onthou deze naam.

Carmen... Tumblr_m8df5sAfKh1rn4hkjo1_500

Ik ben dus geboren in New York, als een dochter van een vent die dacht dat zijn werk zijn vrouw was en een vrouw die dacht dat elke vent die los rondliep haar man was. De plek waar ze mij vijftien jaar op lieten groeien heette Manhattan. Manhattan is een wijk in New York, de enige plek in New York waar ik mezelf kon zijn. Als kind had ik slechts een selecte groep van vriendjes en vriendinnetjes. De meeste van mijn vrienden op het Sacred Heart College waren jongens. Jongens zijn minder dramatisch dan de meisjes en ik voelde me bij ze thuis. Geen idee hebbend van dat ze later mijn grootste vijand zouden worden. Ik vond vrijheid in het zingen en muziek. Zo werd ik op mijn vijftiende ontdekt door een soort café, waar ik toevallig aan het zingen was terwijl ik mijn glas wijn dronk. Daar ging ik vol in dienst en werkte elke avond tot diep in de nacht. School had voor mij geen prioriteit, ik wilde de muziek in. Veel mannen vonden mij mooi, ze wilden dingen met mij doen waarvan ik niet wist wat ze waren. Ik had het, ondanks deze overbodige aandacht, ontzettend naar mijn zin in het café. Totdat ze mij ontsloegen. Toen ze me ontsloegen zat ik zonder geld en moest ik de huurt betalen van mijn inmiddels gehuurde appartement. Ik ging de straat op, als een goedkope prostituee, wetend dat dit verkeerd ging. Maar ik verdomde het om mijn ouders om hulp te vragen. Nooit, maar dan ook nooit, zou ik nog bij hun aankloppen. Elke avond verdiende ik minstens $500,-. Zo ging het prima en het was een goed leventje, totdat ik opnieuw in een café werd aangenomen. Toch, de prostitutie is een hard leven en al gauw vonden mijn pooiers mij. Toen verhuisde ik naar San Fransisco, om een nieuw leven op te bouwen. Ik ga mijn eigen wereld bouwen, ik ben er klaar voor.

Carmen... Tumblr_m8ddxbwumj1rn4hkjo1_500

Nu ga ik je vertellen hoe ik in elkaar zit. Sinds ik mijn tijd in de prostitutie heb achtergelaten, ben ik een gesloten meisje. Uiteraard ben ik beleefd tegen je, als je gewoon beleefd tegen mij doet, maar ik zal nooit meer over mijzelf vertellen dan nodig is. Ik zie het leven positief in, ook al is dat soms niet te merken. Ik ben genoeg depressief geweest om dat nog één dag langer in mijn leven te zijn. Ik geloof in vriendschap, niet in liefde. Als je denkt dat je makkelijk door mijn muur heen breekt, dan heb je het mis, maar als je het dan toch is gelukt, heb je een hartsvriendin voor het leven. Muziek is mijn leven en ik ben gek op een goed glas wijn, of iets sterkers. Ik ben een freak als het gaat om schoonmaken en ben erg perfectionistisch aangelegd. Verder ben ik soms toch een beetje te naïef, trek ik te snel conclusies uit dingen die mij verteld worden en schijn ik soms arrogant over te komen. Ik ben gek op humor en grappen. Dat was het wel zo'n beetje, je hoeft niet alles te weten. Ik ben niet bang voor de vampieren. Sowieso ben ik niet heel erg bang voor dingen die je beet kunt pakken, meer voor bepaalde gevoelens.

Carmen... Tumblr_m8qx8ws1Ak1qffprko1_500

Verder nog vragen? Vraag gerust! Stuur maar een PB of een berichtje achterlaten kan ook altijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/Hookeeeeeeeeeer
 
Carmen...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What Awaits In The Dark :: Algemeen :: Voorstellen :: Personages-
Ga naar: