Ik ben Mandy, 17 jaar. Ik rpg ongeveer al 3 jaar. En ben dol op vampieren, weerwolven, heksen en noem maar op. Ik kijk dan ook de series the vampire diaries, teen wolf en the secret circle. Verder lees ik veel, en ik schrijf ook veel. Hmm ik ben dol op muziek, dieren en de natuur. Wandel dan ook vaak met mijn hond door het bos. Heb verder ook nog een kitten genaamd boeddha. En ik heb geen idee wat ik er nog meer neer moet zetten.
Spoiler:
Xx mandy
Bojan Human
Naam : Eirini Aantal berichten : 68
Character sheet Volledige naam: Bojan Brooks Leeftijd: × 18 years. Partner: × Days go on forever, but I have not left your side. We can chase the dark together. If you go, then so will I.
Onderwerp: Re: Oh Mandy di aug 07, 2012 1:02 am
Leuke hond + kat! (:
Vraagjuuh, van wat soort muziek hou je? ghehe
Gast Gast
Onderwerp: Re: Oh Mandy di aug 07, 2012 1:05 am
Hond leuk, kat kreng.
Rock, pop, top 40, soul en rap.
Eric Admin & Vampire
Naam : Jeanine Aantal berichten : 88
Character sheet Volledige naam: Eric Northman Leeftijd: I've been 20 over 1,100 years now. Partner: If you want me to eat you, be my guest.
Onderwerp: Re: Oh Mandy di aug 07, 2012 10:50 pm
Jammer he dat The Secret Circle is gecancelled :C. Wat ook een aanrader is is: The Nine Lives Of Chloe King. Deze serie is ook gecancelled, maar is echt heel gaaf. En ze gaan er waarschijnlijk alsnog een film van maken (dankzij ijverige fans :3)
Welkom hier, en ik zie je vast wel eens in de RPG
x Jeanine
Sophie Vampire
Naam : Mandy Aantal berichten : 68
Character sheet Volledige naam: Sophie Amadou Leeftijd: I am already 40 years 20 and that would always remain so Partner: I have kill my boyfriend, but its years ago
Onderwerp: Re: Oh Mandy wo aug 08, 2012 9:21 am
Ik vind het ook zo jammer dat Tsc stopt. En die serie lijkt me ook wel wat. Morgen maar eens gaan kijken denk ik.
En dank je, ik zie je inderdaad vast wel een keer.