What Awaits In The Dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

I was taught to fight, taught to win

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Serena
Human
Serena

Naam : Naomi
Aantal berichten : 232

Character sheet
Volledige naam: Serena Wright.
Leeftijd: 19 Jaar
Partner: Run run her kiss is a vampire grin.

I was taught to fight, taught to win Empty
BerichtOnderwerp: I was taught to fight, taught to win   I was taught to fight, taught to win I_icon_minitimema aug 06, 2012 7:11 am

Kleine steentjes van het grindpad knarsten onder de zolen van haar hoge hakken. De beigekleurige hakken van fluweel aan de buitenkant hadden de looptocht niet overleefd. Hier en daar hadden de grote stenen op het pad krassen in de stof gemaakt en op sommige plekken was het fluweel er zelfs af. Met tegenzin liep Serena door, ze moest wel. Ze kon moeilijk teruglopen en omkeren, er was geen weg terug. Waarom haar ouders haar hier gedumpt hadden in een god vergeten gat wist ze niet, maar wat ze wel wist was dat ze zodra ze terug was een hartig woordje met ze ging spreken. De reden waarmee ze haar op het vliegtuig hadden gezet was enkel een excuus geweest, 'Het zal je goed doen, lieverd. En tante Ann is gek op je.' Yea, right. Serena verachtte het oude mens. Het enigste wat haar tante kon was de hele dag zeuren over hoe slecht ze het wel niet had, dat ze in armoede leefde en haar dochter (de moeder van Serena) nooit wat geld opstuurde. Haar tante noemde haar ouders nooit bij hun naam, het was altijd; je ouders, die gieren, die krentenkakkers.. Serena had nog nooit een goed woord uit de mond van haar tante over haar ouders gehoord. Ze stelde zich er nu al het ergste van voor, twee hele maanden in een boerengehucht. Dat was niets voor een meisje als haar, en ze was ervan overtuigd dat het niet zou wennen ook. Ze ging nog liever een maand langer naar school dan dat ze hier moest zitten.

Haar dunne hak belandde op een grote kei, waardoor ze wankelend naar haar evenwicht zocht. Onhandig bewoog ze heen en weer, haar handen in de lucht tastende opzoek naar houvast. Maar helaas. Ze zette een pas achteruit, ietwat ruiger dan gewild, waarop als gevolg haar hak op de rand van de grote kei terug kwam en brak. Met een harde klap belandde ze in het grind. “FUCK.” Schreeuwde ze geïrriteerd. Ze griste de schoen met de gebroken hak van haar voet af en gooide deze gefrustreerd enkele meters voor haar uit, er nog niet bij nadenkende dat ze deze ook weer moest gaan halen zo. Enkele seconden bleef ze zitten, haar donkerbruine ogen starende naar de schaafwonden op haar egale benen. De tas die ze om haar schouder had liet ze naast haar op de grond zakken. Met haar ene hand greep ze naar enkel steentjes op de grond, waarna ze met de stenen in haar hand haar hand tot een vuist balde. De scherpe punten van de kleine steentjes sneden in haar dunne huid, waarop ze als reflex deze meteen weer losliet. A fijn, enkele wondjes in haar hand konden er ook nog wel bij. Langzaam krabbelde ze overeind, wat gepaard ging met licht gekreun. De val op haar stuitje had haar geen goed gedaan, dat zou vast en zeker een mooie blauwe plek worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adeline
Human
Adeline

Naam : Mandy
Aantal berichten : 140

Character sheet
Volledige naam: Adeline Hudson
Leeftijd: 18
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: I was taught to fight, taught to win   I was taught to fight, taught to win I_icon_minitimema aug 06, 2012 7:30 am

Adeline draaide een rondje in de kamer waar ze nu stond. Het appartement wat ze gekocht had was prachtig. Ze had veel gespaard door als model te werken buiten school uren. En eerlijk gezegd vond ze het geweldig om model te zijn. Maar ze mocht nooit wat lekkers eten op de set. Nee als ze honger had moest ze maar een glas water nemen. Daarbij moest ze ook uit kijken met wat ze at door de hele dag heen. En daar werd ze ook gek van. Natuurlijk kon ze een ijsje eten. Maar dat betekende dan wel dat ze met avond eten minder moest eten. Adeline kende luisterde niet en at gewoon wat ze wou. Al was ze enkel een klus kwijt geraakt omdat ze volgens die vent een paar kilo te zwaar was. Ze had gereageerd met een middel vinger en gezegd dat hij op mocht donderen met zijn paar kilo's te zwaar. Ondanks dat haar moeder haar gezegd had dat ze terug moest gaan om sorry te zeggen had ze dit niet gedaan. Adeline liet zich op haar nieuwe bed zakken en pakte haar gympen om die vervolgens aan te doen. Daarna liep ze naar de woonkamer toe en pakte haar spullen. Ze nam haar mobiel, mp 4 speler en sleutels mee. Ze hield er van om te wandelen. Hardlopen of wat dan ook was niks voor haar. Oké zwemmen deed ze wel veel. En fietsen ook wel, maar dan was het wel in de natuur. Ze hield van de natuur en was pissig op de mensen die er voor kozen om bomen af te kappen en er snel wegen neer zette. Ze snapte maar niet hoe ze dat dieren aan konden doen. Ze hield van ze. Adeline liet dit zien om in de weekenden in een dierenasiel te werken. Maar dat was toen ze nog in Frankrijk woonde. En dat was nog geen maand geleden. Ze moest toe geven dat Engels niet echt best was. Maar ze geloofde er in dat hoe langer ze hier woonde hoe beter het ging. Ondanks dat haar vader uit Amerika kwam werd er vroeger nooit in zijn taal gepraat. Op school was ze er ook al niet goed in. En daar schaamde ze zich toch wel een beetje voor. Gelukkig had ze wel een 6 op haar examen. Eenmaal uit de stad liep ze al snel een bos in. Een glimlach sierde haar gezicht toen ze de vogels hoorde fluiten. Ze had gelukkig haar mp 4 speler niet te hard staan. Met de handen in haar zakken liep ze door en zag voor haar een klein dorpje verschijnen. Al zou ze nog wel even moeten lopen voordat ze er was. Toen Adeline iets hoorde deed ze haar oordoppen uit. Ze had duidelijk het woord fuck gehoord. Nieuwsgierig als ze was liep ze richting het geluid en al snel zag ze een meisje rond de 19 zitten. Kort bleef ze staan en keek toe hoe ze de schoen weg gooide. Zonder er bij naar te denken liep ze langs het meisje heen om de schoen op te pakken. Ze bekeek hem kort om vervolgens terug naar het meisje te lopen. "Hier je schoen.", sprak ze in gebrekkig Engels.
Serena
Human
Serena

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I was taught to fight, taught to win   I was taught to fight, taught to win I_icon_minitimema aug 06, 2012 8:18 am

Moeizaam kwam ze omhoog. Toen ze eenmaal rechtop stond veegde ze met haar slanke handen de kleine steentjes van haar benen af die nog aan haar vel waren blijven zitten. De schaafwonden die zich inmiddels zichtbaar hadden gemaakt met bloed begonnen te prikken toen ze erlangs ging. Met een fronsende blik trok ze haar hand terug, ze kon het beter laten voor wat het nu was. Ze zag er nu al tegenop over met welke waanideeën haar tante zou komen. Dat ze lastiggevallen was door jongens of erger nog; vampieren. Serena rolde met haar ogen bij het idee alleen al, haar tante was werkelijk écht gek geworden. Het was onzin, vampieren? Yeah right, en de kerstman bestond ook. Ze geloofde niet in die waanzin, daar was ze veel te nuchter voor. Bovendien, had iemand ze ooit gezien? Zien was geloven en tot nu toe was ze er nog nooit één tegen gekomen.
Gekras van het grind onder de gympen van een ander deed haar geschrokken omkijken, maar het meisje dat aan kwam lopen passeerde haar zonder een blik. Natuurlijk, niemand op het platteland gaf om een meisje uit de stad. Dacht ze. Echter zat ze er deze keer naast, ietwat verbaasd keek ze toe hoe het meisje met de blonde haren haar hak oppakte en deze terug kwam brengen. “Oh, thanks.” Zei ze ietwat verslagen, waarna ze haar hak uit de hand van het meisje aanpakte. Ze keek er even naar, maar dit paar kon ze maar beter weggooien. Ze bewoog de hak los van de schoen heen en weer, lijmen had weinig zin; dan zou ze er binnen de kortste keren weer naast liggen. Ze kon beter een paar gympen aanschaffen, net zoals het meisje aan had. “Uhm,” begon ze te stamelen. “.. kom je van hier?” Werkelijk de domste vraag die ze ooit kon stellen. Het meisje sprak gebrekkig Engels, wat vast niet betekende dat ze van hier was. Serena richtte haar blik van de blondine af en staarde langs haar naar het dorp in de verte, de plek waar haar tante woonde. Gelukkig was ze zo te zien niet de enige van haar leeftijd, ze schatte het meisje niet veel jonger of ouder dan haar. Wellicht was het zo slecht nog niet als ze wat vrienden kon maken, dan hoefde ze in ieder geval niet naar alle sprookjesverhalen van tante Ann te luisteren. Een rilling trok over haar rug bij het idee alleen al, nog niet gesproken over de knarsende stem van de oude vrouw. “Ik ben trouwens Serena,” ze stak haar vrije hand naar het meisje uit, hopende dat ze deze aan zou nemen en daarop haar naam vertellen zou.
Adeline
Human
Adeline

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: I was taught to fight, taught to win   I was taught to fight, taught to win I_icon_minitimema aug 06, 2012 10:49 am

Voorzichtig glimlachte ze naar het meisje. Ze had geen idee waarom ze het meisje verslagen was. Het was toch normaal dat je zo iets deed? Of was het hier anders. Oké dat was gewoon een onzin. Het was de normaalste zaak om zoiets te doen. Kort beet ze op haar lip en zocht naar de juiste woorden. "Geen dank.", sprak ze met een zelfverzekerde glimlach. Adeline keek toe hoe het meisje de schoen aan pakte en hem bekeek. Adeline liet haar blik over het meisje heen gaan en zag dat de steentjes haar huid kapot hadden gemaakt. Vervolgens keek ze achter haar waar het dorp was. Misschien moest ze haar aan bieden om haar er heen te helpen. Zoveel moeite was het ook al weer niks. Het zou nog al pijnlijk zijn als ze op een blote voet er naar heen moest lopen met al die kiezelsteentjes. En met een schoen lopen met een gebroken hak was ook niks. Adeline keek haar weer terug aan toen ze iets vroeg. “.. kom je van hier?” Glimlachend schudde ze haar hoofd. Ze was al blij dat dit meisje er geen rare opmerking over maakte. Ze had al een paar opmerkingen naar haar hoofd geslingerd gekregen. Ze had een geluk dat ze de betekenis wist toen die jongens haar naam riepen. Natuurlijk had ze het thuis vertaald en werd er best boos om. En het was niet goed als ze boos werd om zoiets. Ze was er niet vies van om te vechten. Ze had zelf op kickboksen gezeten. Maar zelf lok ze het nooit echt uit. Aangezien je daar toch niks aan had. Adeline realiseerde dat dit meisje nog op een antwoord wachtte. Hoe had ze ook zo dom kunnen zijn om daar aan te denken zonder eerst antwoord te geven. "Nee ik kom uit Frankrijk, maar woon sinds een maand hier in de stad." Adeline knikte naar de kant van de stad en richtte haar blik weer op het meisje. "En jij? woon je in het dorp of in de stad." Het Engelse ging haar nog beter af dan ze gedacht had. Ach ja ze had ook een maand de tijd gehad om te oefenen. Maar ze wist natuurlijk nog steeds niet alle woorden. En ze vond het best eng de eerste paar nachten hier. Ze zat nu namelijk in een nieuw huis, een nieuwe stad en een nieuwe land. Ze had hier geen vrienden of familie leden zitten. Adeline moest dus alles alleen doen. Eerlijk gezegd vond ze dat nog niet zo erg. Maar ze miste haar ouders, familie en vrienden heel erg. Natuurlijk kon ze hen bellen maar dat was niet het zelfde om ze te zien. Ze keek het meisje aan wat zich zelf voor stelde en nam de hand aan die het meisje die dus Serena hete uit had gestoken. "Mooie naam, ik heet Adeline." Voordat ze de hand weer los liet keek ze kort achter haar. "Ik wil je trouwens wel naar huis brengen. Het lijkt me nogal niet fijn om op een blote voet of op een schoen zonder hak dit pad af te moeten nemen." Ze keek haar glimlachend aan en liet vervolgens haar hand los. Ze hoopte dat het meisje het aanbod aan nam. Zo kon ze haar gelijk beter leren kennen en ze was toe aan vrienden.
Serena
Human
Serena

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I was taught to fight, taught to win   I was taught to fight, taught to win I_icon_minitimema aug 06, 2012 11:44 am

De woorden "Geen dank." deden haar lippen ietwat opkrullen, de mensen waren vriendelijker dan ze zich kon herinneren en voorgesteld had. Tijden waren veranderd, blijkbaar leefden er ook jongere generaties in Carwyn, iets wat ze zich van vroeger niet kon herinneren. De laatste keer dat ze deze vreselijke plek bezocht had was zo'n zeven jaar terug, toen haar vader er ook nog was. Het meisje schudde haar hoofd en ze richtte haar blik weer tot de blondine voor haar. "Nee ik kom uit Frankrijk, maar woon sinds een maand hier in de stad." Serena knikte begrijpend, vandaar het gebrekkige Engels. Het meisje zou Frankrijk vast missen, tenminste, dat veronderstelde ze. Ze wist niet hoe het hier was in vergelijking met de vorige omgeving van het meisje, maar La France klonk bij naam alleen al veel chiquer dan dit gehucht. “Frankrijk klinkt stukken beter dan dit hier,” Ze grinnikte zachtjes. "En jij? woon je in het dorp of in de stad." Of ze hier woonde? Zo zag ze er toch hopelijk niet uit zeg. Met een flauwe glimlach kuchte ze, om te verduidelijken dat dit zeker niet het klimaat was waarin ze wonen wilde of zou. “Ik ben niet van hier, ik ben hier enkel voor mijn tante. Althans.. ik had geen keus.” Zuchtend haalde ze haar schouders op. Tjah, ze had geen keus. Twee volle maanden bij haar tante, great. Sinds de dood van haar vader was de moeder-dochter-relatie sterk verminderd, eigenlijk was die er helemaal niet meer. Haar moeder had alleen nog maar oog voor haar nieuwe vriend, waarvan Serena maar vond dat het een gladjanus was. De man had geld, oh bakken vol. Maar toch was de man in haar ogen niet helemaal pienter. “Mijn moeder heeft me hier gedumpt, dus twee volle maanden mag ik gezellig hier zijn.” Verklaarde ze, dan zou het meisje in ieder geval wat meer duidelijkheid hebben en geen vaag verhaal voorgeschoteld krijgen.
Toen ze haar hand uitgestoken had schudde het meisje hem, "Mooie naam, ik heet Adeline." Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht, “Aangenaam, Adeline. Die naam hoor je niet vaak,” misschien was het typisch Frans en was het voor haar een hele normale naam. Het deerde Serena niet echt, ze had er zelf in ieder geval nog nooit van gehoord, wellicht had Adeline ook nog wel nooit van haar naam gehoord. Tegenwoordig waren er zoveel aparte namen, sommigen waren amper uit te spreken. "Ik wil je trouwens wel naar huis brengen. Het lijkt me nogal niet fijn om op een blote voet of op een schoen zonder hak dit pad af te moeten nemen." Ohja, een grindpad en geen schoenen. Ze werd weer aan het feit herinnerd dat ze zojuist haar hak gebroken had en nu geen schoen meer had, fijn. “Oh, alleen als het geen moeite is. Wat gezelschap zou fijn zijn,” ze raapte haar tas van de grond en maakte aanstalten om te gaan lopen. Met de voet waar geen hak aan zat liep ze in de graskant zodat ze het grind vermijden zou.
Adeline
Human
Adeline

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: I was taught to fight, taught to win   I was taught to fight, taught to win I_icon_minitimema aug 06, 2012 12:51 pm

Adeline was blij om te zien dat de lippen van Serena wat op krulde. Dat betekende dus dat ze haar iets een soort van opgevrolijkt had toch? Misschien had ze het ook wel verkeerd gezien maar dat maakte haar niet echt uit. Ze was al blij dat ze haar gesproken had. Dat klonk dan misschien wel wanhopig, maar zo dacht ze minder aan thuis. Ze hoopte dat het gevoel snel weg ging. Anders moest ze maar eens besluiten terug te keren. Misschien moest ze het zich zelf gewoon zo druk maken dat ze er niet meer aan dacht. Adeline overwoog weer model te worden ondanks de nadelen. Je verdiende genoeg geld en daar ging het haar om. Niet om het geld alleen, maar dat ze geld had zodat ze hier kon leven. “Frankrijk klinkt stukken beter dan dit hier,” Adeline haalde haar schouders op en liet een hand door haar blonde lange haren gaan. "Ik denk dat Frankrijk voor jou het zelfde is als Amerika voor mij, een onbekend en nieuw spannend iets." Adeline had geen idee of Serena ooit al eens in Frankrijk was geweest maar uit de woorden die ze gezegd had leek het van niet. Maar de kans was groot dat ze het misschien wel mis had. Maar aan de andere kant, als je nu in Europa woonde was het een stuk logischer dat je daar op vakantie ging dan als je hier woonde. Maar daarbij, hoe vaak gebeurde het wel niet dat men tegenwoordig ook naar Amerika ging om vakantie te vieren. Of de verenigde staten of Afrika, en zo kon ze nog wel even door gaan. “Ik ben niet van hier, ik ben hier enkel voor mijn tante. Althans.. ik had geen keus.” Adeline moest bekennen dat ze medelijden met haar had. Dat ze hier gedwongen zat, Serena zat dan wel in de natuur maar ze leek haar toch meer een stadse. Daar bij gedwongen ergens zijn was nooit leuk. En ze snapte helemaal niet dat iemand zijn of haar kind weg ging sturen. Het was net zo iets als dat je zonder dat je het wou op een korstschool werd gezet. Ze moest er echt niet aan denken. Daarbij wist ze ook niet waarom Serena naar haar oma gestuurd was. Misschien zat ze wel in de handen van een loverboy, drugs verslaafd, voortvluchtige of zwanger. Adeline keek kort naar haar buik, waarna ze haar hoofd schudde. Zwanger was ze zeker niet, daar bij zag haar huid en noem maar op te goed uit voor drugs en als ze een voortvluchtige was dan ging ze hier vast niet met haar praten. In elk geval zou ze dat niet doen. Maar zo was zij. “Mijn moeder heeft me hier gedumpt, dus twee volle maanden mag ik gezellig hier zijn.” Ze keek haar aan terwijl ze haar hoofd iets liet hangen zodat ze haar schuin aan keek. "Je bent dus geen voortvluchtige?", vroeg ze met een serieuze blik. Nog geen tien seconden later keek ze haar lachend aan. "Grapje, maar het leek me leuk om het te zeggen. Ik weet het ben vreemd." Serena zou vast ook wel denken dat ze een of ander gek ontmoet heeft. “Aangenaam, Adeline. Die naam hoor je niet vaak,” Een glimlach sierde haar gezicht toen ze hoorde dat haar naam niet vaak te horen was hier. "Ik moet toe geven dat Serena voor mij vrij onbekend is." Het leek haar echt een Amerikaanse naam, misschien waren er nog genoeg andere Serena's hier. Dus een minder zou vast niet erg zijn. Oké haar gedachtes sloegen weer op hol, fijn. Adeline was echt blij dat niemand haar gedachtes kon lezen anders had ze vast een groot probleem. En ze hield niet echt van problemen. “Oh, alleen als het geen moeite is. Wat gezelschap zou fijn zijn,” Adeline stak haar handen in haar broek zakken en liep met haar mee. "Maak je geen zorgen ik hou van wandelen. Daar bij is het gezelliger om met zijn tweeën te lopen dan in je eentje.", Adeline keek even op zij om te zien of ze er net zo overdacht als zij.
Serena
Human
Serena

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I was taught to fight, taught to win   I was taught to fight, taught to win I_icon_minitimedi aug 07, 2012 7:56 am

Onhandig ging ze van haar linkervoet op het platte gras naar haar rechtervoet die nog in de hoge hak zat. Het hoogteverschil maakte het lopen niet bepaald bevorderend, maar het was te doen. Gelukkig had ze één hak nog, ook al was die zonder de linkerhak niet compleet. Met haar armen in de lucht probeerde ze te balanceren bij elke pas die ze met haar nog overgebleven hak in het grind zette. Ze moest er niet aan denken dat haar andere hak ook zou bezwijken, dat zou de gehele actie wel compleet maken. Wat moest Adeline wel niet van haar denken? Overduidelijk een stadse meid die met haar hakken het boerenland betrad, niemand anders was zo dom om dat te doen. Zolang het niet van het meisje haar gezicht af te lezen was of ze het niet verwoordde dat ze haar dom of raar vond liet ze die gedachte maar varen. Ze was immers wel teruggekomen om haar hak terug te geven, wat Serena zeer op prijs stelde. Ze haalde haar geconcentreerde blik van de grond af en keek voor kort opzij toen de blondine begon met praten. Gauw keek ze weer voor zich uit toen ze merkte dat haar evenwicht niet optimaal was. Haar blik was uiterst geconcentreerd op het pad voor haar, terwijl ze aandachtig naar Adeline probeerde te luisteren. "Ik denk dat Frankrijk voor jou het zelfde is als Amerika voor mij, een onbekend en nieuw spannend iets." Serena kon het niet laten om te grijzen, met haar hand veegde een pluk kastanjebruinhaar uit haar gezicht weg. Ze moest haar deels gelijk geven omdat ze nog nooit in Frankrijk geweest was, maar als zij de keuze had gehad om naar Amerika te gaan dan had ze liever naar New York of Las Vegas gegaan dan San Francisco. Meer een kwestie van persoonlijke smaak, hoewel San Francisco net zo aantrekkelijk was als de andere staten als je nog nooit in Amerika geweest was. “Oorspronkelijk kom ik niet uit Amerika hoor, officieel ben ik een Italiaanse. Mijn moeder is Italiaans, mijn vader daarin tegen was wel Amerikaans. Ongeveer vijf jaar wonen we nu in Amerika.” Ze sloeg haar ogen neer en staarde naar haar voeten die bij elke pas voorzichtig de grond raakten. Het pas overlijden van haar vader had een gat in haar leven geslagen, en in de band die ze ooit met haar moeder gehad had. Ze blikte opzij en veranderde van onderwerp om zo - hopelijk - vervelende vragen te voorkomen. Echter was het Adeline die al van onderwerp veranderde, "Je bent dus geen voortvluchtige?" Serena moest moeite doen om niet in de lach te schieten en met een vage grijns keek ze haar niet begrijpend aan. Voortvluchtig, voor haar moeder? “Nee, wees maar niet bang. Maar, waarom heb je voor San Francisco gekozen, als ik vragen mag?” De nieuwsgierigheid overwon toch. Er moest vast een reden geweest zijn waarom ze precies deze staat had gekozen en niet één van de andere vijftig staten. Misschien dacht ze hier haar carrière te kunnen maken of had één van haar vrienden of familie deze plek aangeprijsd, who knows. San Francisco was zo gek nog niet, maar als ze het vergeleek met haar thuis in het drukke New York miste ze hier en daar toch wel wat dingen aan de staat. "Grapje, maar het leek me leuk om het te zeggen. Ik weet het ben vreemd." Ze grinnikte om het meisje haar woorden, met een beetje vreemdheid was niets mis. Zijzelf kon zo af en toe ook vaag en vreemd zijn, en daarbij had iedereen wel iets, toch? Ze maakte zich er in ieder geval niet druk om, wanneer er iets mis was moesten anderen haar dat maar vertellen, ze ging er niet continu op letten hoe ze over kwam. “Het is aardig van je dat me meeloopt,” zei ze gemeend, waarbij ze haar voor kort aankeek.
Adeline
Human
Adeline

Character sheet
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: I was taught to fight, taught to win   I was taught to fight, taught to win I_icon_minitimedi aug 07, 2012 9:34 pm

Adeline keek toe hoe Serena haar best deed om niet nog een keer te vallen. Ze moest bekennen dat het er grappig uit zag. Het was zoals ze vroeger zelf ook had gedaan. Ze was een stuk jonger en liep dan zo over de stoeprand. Oké dat deed ze nu ook nog wel eens, maar enkel als ze een gekke bui had. Ze snapte niet waarom Serena niet gewoon volledig op het gras ging lopen. Er zou vast geen glas ofzo liggen. Maar aan de andere kant het was natuurlijk niet fijn om ergens in te stappen. Dat was logies, en om met blote voeten over dit pad te lopen leek haar ook niks. Ze snapte sowieso niet waarom ze niet gewoon asfalt of tegens hebben gezet. Kiezelsteentjes was toch meer voor als je naar een erf reed van een boerderij. “Oorspronkelijk kom ik niet uit Amerika hoor, officieel ben ik een Italiaanse. Mijn moeder is Italiaans, mijn vader daarin tegen was wel Amerikaans. Ongeveer vijf jaar wonen we nu in Amerika.” Nieuwsgierig keek ze haar aan. Ze pratte over haar vader in verleden tijd, dat zou dus betekenen dat ze haar vader overleden was of ze zag hem nooit meer. "Italië is mooi, ben er een keer geweest toen ik 10 was.", sprak ze. En het was leuk geweest, al wist ze er niet echt veel meer van. Ze had enkel een idee hoe het daar er uit zag en ze had de foto's nog die in haar fotoboek zaten. Als ze die tenminste meegenomen had. Ze had namelijk enkele dingen thuis laten liggen. Zoals een hele grote knuffelbeer die ze gekregen had nadat ze ontslagen werd uit het ziekenhuis. Ze had namelijk een blindedarm ontsteking en hij moest er gewoon uit. Ze had er enkel wel een litteken aan over gehouden maar hij was vervaagt zodat je het enkel nog zag als je er goed naar keek, of ze moest bruin zijn geworden door de zon. Toen ze haar gevraagd had of ze niet voortvluchtig was zag ze de vage grijns op haar gezicht. Dat was een goeie teken toch? “Nee, wees maar niet bang. Maar, waarom heb je voor San Francisco gekozen, als ik vragen mag?” Kort dacht ze na. Zou ze het haar vertellen? Ze wou altijd al naar Amerika en kon niet kiezen. Uiteindelijk had ze de kaart aan de muur gehangen en had met een blinddoek om had ze een pijl heen gegooid en hij was dus in San Francisco terecht gekomen. "Nou dat is een heel grappig verhaal, ik droomde er altijd al van om naar Amerika te gaan. Om te weten hoe het daar is. En aangezien ik niet kon kiezen, kwam een vriendin van me op een geweldig idee om het lot voor mij te kiezen. Dus hebben we een kaart op gezocht van Amerika die aan de muur gehangen en er een pijl naar gegooid. En nu zit ik hier." Adeline haalde haar handen uit haar zakken en sloeg die over elkaar heen terwijl ze naar de lucht keek. Het leek er op dat het nog droog bleef, en daar was ze blij om aangezien ze nog een hele weg terug naar huis moest. “Het is aardig van je dat me meeloopt,” Ze haalde haar schouders op als of het niks was en keek naar voren waar het dorp steeds dichter bij kwam. Uiteindelijk keek ze Serena aan. "Oké dit klink misschien vreemd maar spring op me rug. Want het lijkt me totaal niet fijn om zo de hele weg te lopen."
Serena
Human
Serena

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I was taught to fight, taught to win   I was taught to fight, taught to win I_icon_minitimevr aug 10, 2012 4:08 am

Ze mocht het meisje wel, tot nu toe had ze nog niets vreemds aan haar ontdekt, wat al een hele vooruitgang was. De blondine was tenminste geen creep, of iemand die slechte bedoelingen had, ze was gewoon normaal. De gedachte dat ze toch niet de enige normale persoon hier was stelde haar gerust, misschien zouden de twee maanden wat sneller voorbij gaan als ze zo af en toe haar tijd met Adeline kon verdoen. Een vriendin erbij was nooit mis, vriendloos was in ieder geval niet hoe ze bekend wilde staan. Daarbij zou haar tante het vast op prijs stellen als ze vertelde dat ze optrok met iemand uit de buurt, het oude mens hoefde niet te weten dat Adeline hier ook nog maar net was en uit Frankrijk kwam. Ze wilde Adeline de moeite besparen om de preken van haar tante aan te horen, aangezien deze het niet zo op buitenstaanders of nieuwelingen had.
"Italië is mooi, ben er een keer geweest toen ik 10 was." Een glimlach verscheen op haar gezicht en ze knikte instemmend. Italië, haar thuisland, ze miste het nog elke dag. Hoewel New York niet slecht was waren er toch een paar dingen waar ze maar niet aan kon wennen, zoals bijvoorbeeld het eten. Het typische Amerikaanse eten was niets voor haar, de brunette trok haar lip op bij het zien van een vette hamburger. Ze was een echte Italiaanse, dol op pizza, spaghetti en pasta's. Het liefst zelfgemaakt, in een restaurant was het altijd maar afwachten of het voldeed aan de verwachtingen. “Amerika is heel anders dan Italië. Ik ben er wel aan gewend, maar toch mis ik Italië wel. Het is gewoon.. anders.” In Italië was alles perfect. Geen zorgen, a lot of friends, nothing to worry about. En nu, hier in Amerika, was alles zoveel anders. So much to worry about, zoveel zorgen en hoewel de vrienden hier niet ontbraken waren ze toch anders. Alles was anders, alles was veranderd en eigenlijk zou ze er nooit helemaal aan wennen. Ze wilde er niet aan wennen, ze wilde terug naar de tijd dat ze klein was. De tijd dat ze al joelend in de handen van haar vader hing en dat haar moeder al lachend toekeek. Things will never be the same.
Door de vrolijke toon van Adeline vlogen de deprimerende gedachten uit haar hoofd en nieuwsgierig keek ze het meisje aan. "Nou dat is een heel grappig verhaal, ik droomde er altijd al van om naar Amerika te gaan. Om te weten hoe het daar is. En aangezien ik niet kon kiezen, kwam een vriendin van me op een geweldig idee om het lot voor mij te kiezen. Dus hebben we een kaart op gezocht van Amerika die aan de muur gehangen en er een pijl naar gegooid. En nu zit ik hier." Ze grinnikte, het was een unieke manier om je bestemming uit te kiezen, maar blijkbaar wel effectief. “Dat hoor je niet zo vaak, nee.” Met een glimlach keek ze haar aan. “Geen spijt van je keuze? Je hebt het wel naar je zin hier?” Dat was immers het belangrijkste, ze nam aan dat Adeline niet het geld had om zomaar even te vertrekken naar een andere staat, anders had ze vast wel meerdere steden bezocht en niet rakelings met een pijl op een kaart gegooid.. "Oké dit klink misschien vreemd maar spring op me rug. Want het lijkt me totaal niet fijn om zo de hele weg te lopen." Serena fronste haar blik en keek haar vaagjes aan, maar de blondine leek serieus van haar zaak te zijn. “Hou je dat vol dan, de hele weg.. met mij op je rug?” Zonder eigenlijk op antwoord te wachten sprong ze met enige moeite op Adeline haar rug, voor een toekijker had het er vast nogal klungelig uitgezien. Aangezien ze nogal onhandig met in haar ene hand een hak en om haar andere arm een tas erop geklommen was. “Oh mijn god, als je me maar niet laat vallen hoor!” Lachend probeerde ze zichzelf recht te houden zodat het niet vervelend werd voor Adeline.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I was taught to fight, taught to win   I was taught to fight, taught to win I_icon_minitime

I was taught to fight, taught to win
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What Awaits In The Dark :: Buiten de Stad :: The village of Carwyn-
Ga naar: