Character sheet Volledige naam: Alyssa Mercer Leeftijd: 17 years 'ld. Partner: I'll always look out for myself. If you're smart, you'll do the same.
Onderwerp: "Titel van het topic" ma aug 06, 2012 12:07 pm
Ongepaste woorden & taalgebruik in spoiler. ^.^
Click it, you bastard. c:
Wat is je naam? Anita, beter bekend als Tutu. Waar woon je? Rotterdam Zuid; Beverwaard. Wanneer ben je geboren? Vijf februari 1996 Hoe groot ben jij? Zo‘n één meter zesenzestig Wat is de kleur van je ogen? Bruin Welke schoenmaat heb je? 38 Wat voor opleiding doe je? 4VMBO-T Wat voor werk doe je? Geweldig zijn Rook je? Nee Wat zijn je hobby’s? Meeten, RPGen, vermoorden, mensen pesten, Sabine bang maken, zingen over koeien, Just Dance 3. Heb je broers of zussen? Ja; tweeling broertje + zusje (9) en een stiefbroer (17) en een stiefzus (16) Heb je een relatie? Nee. Ben je getrouwd? Ja. Heb je een piercing? Jup. In mn clitoris. Heb je een tattoo? Jup. Boven mn piercing in mn clitoris. Wat is je favoriete vakantieland? Thailand. Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen? Heeeel veel zwoele mensen leren kennen dit jaar!! c: Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen? Waarschijnlijk is dat.. Die herinner ik me niet. o_O Wie zou je graag ontmoeten? Jullie allemaal fq. Wie bewonder je enorm? Nina Dobrev Meest sexy personen? Nina Dobrev, Ian Somerhalder, etc. Favoriete slaapkledij? .. Naakt. Favoriete auto? Bugatti Veyron 16.4. Koop het voor me. Favoriete film? Teletubbies en de gemaskerde Pedobear Favoriete muziek? Theory of a Deadman, Goo Goo Dolls, Secondhand Serenade, etc. Favoriete stad? Arnhem Favoriete knuffel? Pedobear Favoriete geurtje? De geur van overwinning Favoriete week/maandblad? Pedobear magazine Favoriete geluid? Orgasme van Hangbuikvis. Favoriete TV-series? Being Human, True Blood, The Vampire Diaries. Favoriete schrijver? Schrijvers van bovenstaande series. Favoriete troetelnaam? Bitch. Wat ligt er onder je bed? Meetingfoto, condooms, boeken, condooms.. Lievelingskleur? Paars Lievelingslied allertijden? One Republic × everybody loves me Lievelingslied op dit moment? One Republic × Everybody loves me Lievelingseten? Bloed. Lievelingsvak op school? SMSen Lievelingsdrank? Breezer, fruitbier. Lievelingscijfer? 10 Wat vind je het mooist aan jezelf? Het feit dat ik hier geen antwoord op geef. Welke deodorant gebruik je? Die die in de kast staat. Welke schoenen draag je het liefst? Mn nieuwe wedges met plateauzool. fiphrgo<33. Hoe laat ga je slapen doordeweeks? rond 11 uur. Als ik moe ben. Welk woord of welke zin gebruik je vaak? Fml, lovemylife, life'sgood, sosad. Het meest romantische wat je ooit is overkomen? Letsjust.. Go to the following question.. Het meest beschamende moment van je leven? Bikinitopje vloog uit toen ik bij een jongen logeerde en we gingen zwemmen. Hij zag ze hobbelen. Hihi. Ben je een buiten persoon of binnen persoon? Binnen in de winter, buiten in de zomer. Wat doe je in het weekend? Hetzelfde als doordeweeks. Moorden. Welk vak doe/deed je niet graag op school? Geschiedenis. Die man denkt hij is hipster. GELUKKIG HEB IK DAT VAK NIET MEER HA HA HA. Wat ontbijt je? Ik ontbijt niet Wat eet je absoluut niet graag? Ontbijt Heb je huisdieren? Ja, 3 honden Geloof je in reïncarnatie? Ja, ik ben de reïncarnatie van Satan. Bestaan buitenaardse wezens? Ja, Satan. Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft? “I‘ll be right back.” Bestaat de ware? De ware Satan = me Hoeveel kinderen wil je? Ik blijf sex hebben tot ik mn opvolger vind. Waar kan je niet tegen? Domme mensen. Het beste gevoel ter wereld? het gevoel van overwinning. Het slechtste gevoel ter wereld? Het gevoel van nederlaag. Waar ben je bang voor? God. Word je soms emotioneel? Zeer erg. Huil je tijdens films? Nee, alleen tijdens tekenfilms. Droombezigheid als je ouder bent? Geweldig zijn. Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar? Meer sarcasme. Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond? “Nog vijf minuutjes..” Als welk dier zou je terug willen keren? Satan Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man? Clitoris Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen? In een ineenstortend gebouw na een terroristische aanslag Gekste plek waar je “het” ooit gedaan hebt? In een ineenstortend gebouw na een terroristische aanslag Plek waar je het nog wel eens zou willen doen? In een ineenstortend gebouw na een terroristische aanslag
Lachen of dromen? Lachen; dromen vergeet je toch weer. Serieus of grappig? Nep-serieus en dan grappig zijn. Snel of traag? Snel. Alleenstaand of relatie? Kwartet Simpel of ingewikkeld? Ingewikkeld Cremeren of begraven? Cremeren, anders eten die vieze beesten me op. Sex of alcohol? Alcohol Lang opblijven of vroeg naar bed? Lang opblijven Licht of donker? Darkness Spreken of zwijgen? Jij zwijgt, ik spreek. Grote of kleine vrouwen/mannen? Middel. Krant of weekblad? Weekblad Knuffel of een kus? Dikke tongzoen en die shizzle Gelukkig of triestig? I‘m so emo. Leven of dood? Dood. Dan kan ik Satan meeten. Fuif of discotheek? Fuif Links of rechts? Rechts Saus erop of ernaast? Ernaast Bruin of blond? Bruin[b]
Dit zegt meer dan genoeg over wie ik ben; een sarcastisch, irritant kind. Idontcare wat mensen van me vinden en ik houd van liedjes zoals "Ik ben emo" want het is grappig. Mijn humor is like: 'Het is Joods en een Meloen- Een meloenenjood!!' En ik vind mezelf het grappigste wezen op deze planeet. Ik RPG sinds februari 2009 en heb vele stopjes meegemaakt. Bekendste accounts op WS zijn Desire, Witney & Zaria. c:
Houdvanjullie xoxoxoxoxo.
Adeline Human
Naam : Mandy Aantal berichten : 140
Character sheet Volledige naam: Adeline Hudson Leeftijd: 18 Partner:
Onderwerp: Re: "Titel van het topic" ma aug 06, 2012 12:15 pm
Oeh leuk voor stel topic.
En haay welkom. (geen idee wie zich eerde heeft aangemeld)
Hmm ik heb een vraag, wat van kleur sokken draag je?
Orlando Human
Naam : Alex Aantal berichten : 235
Character sheet Volledige naam: Orlando Deshoulières Leeftijd: 20 Partner: x.
Onderwerp: Re: "Titel van het topic" ma aug 06, 2012 12:16 pm
nu ben ik ook benieuwd!! vertel op welke kleur
naja leuk je op deze rpg te zien moeten een keertje topicje doen ^^
Alyssa Human
Naam : Túuwt. Aantal berichten : 324
Character sheet Volledige naam: Alyssa Mercer Leeftijd: 17 years 'ld. Partner: I'll always look out for myself. If you're smart, you'll do the same.
Onderwerp: Re: "Titel van het topic" ma aug 06, 2012 12:18 pm
Ik heb al sinds mei geen sokken meer aan gehad. Ik bedoel, in de schoenen die ik draag zijn sokken alleen maar afgrijselijk, dus die zijn totaal niet nodig. ^.^ Als ik ze draag, zijn het meestal witte enkelsokjes. xD
Kira Moderator
Naam : Carrot =D Aantal berichten : 108
Character sheet Volledige naam: Kira Nightingale Leeftijd: 17 Partner: I'm as free as I can be :D
Onderwerp: Re: "Titel van het topic" ma aug 06, 2012 12:20 pm
Tjuah, welkom Tuuwt En ja, morgen kom ik jouw tegen in de rpg be prepared (a)
Bojan Human
Naam : Eirini Aantal berichten : 68
Character sheet Volledige naam: Bojan Brooks Leeftijd: × 18 years. Partner: × Days go on forever, but I have not left your side. We can chase the dark together. If you go, then so will I.
Onderwerp: Re: "Titel van het topic" di aug 07, 2012 12:53 am
Leuk voorstel topic! Je komt me erg bekend voor, van WS? =D
Eric Admin & Vampire
Naam : Jeanine Aantal berichten : 88
Character sheet Volledige naam: Eric Northman Leeftijd: I've been 20 over 1,100 years now. Partner: If you want me to eat you, be my guest.
Onderwerp: Re: "Titel van het topic" di aug 07, 2012 10:43 pm
Welkom Tuuwt ;D Het is vast niet heel erg als ik de waslijst niet heb gelezen xD? Ik mag nog zeggen: ik kom je vast wel eens een keer tegen in de RPG >D. Al denk ik dat ik binnenkort even één van je topics ga kamikazeren met Eric .
x Jeanine
Darren Vampire
Naam : в є и т є Aantal berichten : 140
Character sheet Volledige naam: Darren Everdeen. Leeftijd: 17 Years for always. Partner: Love is like god, it doesn't exist.
Onderwerp: Re: "Titel van het topic" za aug 11, 2012 10:10 am
Dit is serieus de eerste keer dat ik een 'soort van' mede van Being Human tegen kom. Aangezien de serie niet heel bekend is... Maar ik ben dus super fan van dat programma, alleen komt het niet zo vaak meer -___-