What Awaits In The Dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoe wordt je een vampier?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eric
Admin & Vampire
Eric


Naam : Jeanine
Aantal berichten : 88

Character sheet
Volledige naam: Eric Northman
Leeftijd: I've been 20 over 1,100 years now.
Partner: If you want me to eat you, be my guest.

Hoe wordt je een vampier? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe wordt je een vampier?   Hoe wordt je een vampier? I_icon_minitimezo aug 05, 2012 7:24 am

Algemeen
Het is vrij simpel. Je gaat naar 'Groups' in de balk hierboven, en vraag of je lid mag worden van de groep 'Vampires'.
Ik zal niet iedereen toelaten als vampier, maar ik ben hier vrij soepel in Smile! Als je al een korte tijd actief bent als mens en het erop wilt wagen als vampier, kan je je aanmelden. Dus niet als je net 3 berichten hebt vragen of je vampier mag worden.
Verder, als je toegelaten bent, krijgt je naam een andere kleur (donkerrood) en dan kan je beginnen met het RPG'en als vampier!

Hoe werkt het in de RPG?
Je bent natuurlijk niet altijd al vampier geweest, maar bent dat pas sinds je bij de groep 'Vampires' zit. Je bent gebeten door een vampier en bent een transformatie ondergaan. Het ligt aan jou wat voor verhaal je hier omheen wilt verzinnen, of het vrijwillig was of niet, of de vampier die je beet uit zijn mond stonk of niet, en ga zo maar verder Smile

Mvg, Eric.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thedark.actieforum.com
Eric
Admin & Vampire
Eric


Naam : Jeanine
Aantal berichten : 88

Character sheet
Volledige naam: Eric Northman
Leeftijd: I've been 20 over 1,100 years now.
Partner: If you want me to eat you, be my guest.

Hoe wordt je een vampier? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wordt je een vampier?   Hoe wordt je een vampier? I_icon_minitimedi aug 07, 2012 10:08 am

"Mweh. Ik heb een actief account en die wil ik mens houden, maar ik wil wel graag een vampier-account."

Dat kan ;D. Er is nu een exclusieve aanbieding beschikbaar, zodat je je actieve account mens kan houden en een tweede vampieren-account kan aanmaken. Je moet alleen wel een bindend contract tekenen waarin staat dat je het vampierenaccount ook actief kunt houden, en vergeet niet de kleine lettertjes te lezen.. Twisted Evil

Hoe?
Gewoon op de normale manier. Maak het account aan en vraag met dat account aan of je bij de groep "Vampires" mag.
Vervolgens stuur je Eric een Pb waarin je dit lijstje invult:
Code:
[b]Naam van account dat je als vampier wilt:[/b]
[b]Naam van meest actieve account:[/b]
[b]Evt. korte motivatie:[/b]
Verder geldt gewoon hetzelfde. Je moet wel een redelijke tijd actief zijn geweest wil je een betere kans op toestemming maken.

Hoe gaat het dan in de RPG?
Mag je zelf weten.. Je kan schrijven dat je een tijd weg bent geweest terwijl je veranderde in een vampier, je kan schrijven dat je al een tijd als vampier in San Fransisco woont, je kan beginnen met een topic waarin je veranderd wordt in vampier, je kan schrijven dat je als vampier in San Fransisco komt wonen.. Kortom: genoeg mogelijkheden ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thedark.actieforum.com
 
Hoe wordt je een vampier?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels als Vampier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What Awaits In The Dark :: Algemeen :: Informatie :: Informatie-
Ga naar: