What Awaits In The Dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Sit and watch, darling

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Marilyn
Human
Marilyn

Naam : Brenda
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Marilyn Parker
Leeftijd: 18 jaar
Partner: x

Sit and watch, darling Empty
BerichtOnderwerp: Sit and watch, darling   Sit and watch, darling I_icon_minitimedo aug 09, 2012 11:18 am

Marilyn sloot haar ogen. Ze haalde diep adem en legde haar handen strak op het tafeltje waar ze zich opmaakte. Ze moest dalijk op. En het was niet zomaar een showtje met andere meiden in uitdagende jurkjes met hoge kousen. Vandaag had zíj de hoofdrol. Alle ogen zouden op haar gericht zijn. Zij moest het publiek nu vermaken, de andere meiden vormden slechts een attribuut. Een opvulling van de ruimte op het podium. Marilyn ademde nogmaals diep in. Als ze het zou verpesten, kreeg ze waarschijnlijk niet nog een kans. Ze moest alles uit de kast halen, meer dan 100% haar best doen.
Marilyn opende haar ogen weer. Ze staarde in de grote, blauwe ogen in de spiegel. Haar ogen. De ogen die haar baas zo mooi vond.. Marilyn slikte. Er was wel meer aan haar wat hem beviel. Hij bedoelde er niks mee. Hij wilde gewoon zijn mooiste en beste meisjes op het podium hebben. En zij was vanavond zijn paradepaardje.
Plotseling ging de deur van haar kleedkamer open. Tiffany en Donna kwamen naar binnen. Zij zouden haar blonde haren doen en bovendien waren ze achtergronddanseressen van haar show vanavond. Het waren aardige meiden. Hun hart zat op de juiste plek. Tiffany glimlachte bemoedigend naar Marilyn. Ze was rond de 25 jaar, net als Donna en bijna ieder ander meisje die hier werkte. Marilyn was de jongste. Haar nicht van 23 de een na jongste.
‘’We gaan je prachtig maken, schat. Als je het net zo goed doet als bij de repetitie wed ik dat Jake je iedere show laat doen die je wilt! Het komt wel goed, lieverd, niet bang zijn.’’ Donna’s moederlijke stem stelde Marilyn gerust. Iedereen zag elkaar hier als familie en de meeste hadden een vreselijke achtergrond. Geweld, prostitutie, drank. Daar kwam het vaak op neer met als gevolg dat ze bij Jake kwamen. Jake was een goede man, vond Marilyn. Ze keek op uit haar gedachten toen Tiffany begon te praten.
‘’Jake kijkt vanavond ook naar de show.’’ Marilyn staarde haar aan alsof ze chinees sprak. Wat? Nee, als ze dan zou falen had ze een baan achter de schermen. ‘’Hij was zo overdonderd en tevreden over de repetities dat hij je eerste eigen show wil zien. Het komt wel goed. Je bent perfect voor dit werk,’’ maakte Tiffany haar verhaal af. Tiffany glimlachte breed. Haar rode opgespoten lippen zagen er onnatuurlijk uit. Marilyn glimlachte terug. Wilde ze wel perfect voor dit werk zijn? Ze besloot om er verder niet op in te gaan. ‘’Ik denk niet dat ik dit verdien.. Jullie zouden dit veel beter doen dan ik,’’ zei Marilyn tegen de dames. Donna lachte luid. ‘’Denk je dat? Ik werk hier al jaren en Jake heeft nooit zo naar mij gekeken als hij naar jou doet. Hij ziet talent,’’ vertelde ze. Hm, misschien. ‘’Ik ben gewoon jong, daarom ziet hij talent in me,’’ kaatste Marilyn terug. Donna schudde haar hoofd afkeurend.
Marilyn pakte een dieprode lipstick beet en stiftte haar lippen terwijl Tiffany aan haar blonde haar begon. Donna kwam voor haar staan en nam de make-up taak van haar over. ‘’Je word prachtig meid. Echt práchtig!’’

Na ongeveer anderhalf uur was het dan zover. Marilyn stond onwennig achter het gordijn. Ze had lange kousen aan met daaronder 13 centimeter hakken. Haar blonde haar was gesteild en in model geföhnd. Ze had een kort jurkje aan die niet eens over haar billen kwam waardoor je haar onderbroek zag zitten. Tja, dat vonden de klanten blijkbaar leuk. Ze droeg een grote boa van witte vossenvacht en had zware nepwimpers op. Dan zouden haar ogen nog groter lijken, had Donna gezegd. Een dure parelketting hing rondom haar nek. Cadeautje van Jake voor bij haar outfit.
Toen begon de muziek. De achtergronddanseressen liepen het podium op en deden daar hun ding. Marilyn ging klaar staan. Ze had haar lippen ietwat getuit en nam een uitdagende pose aan waarbij ze haar hoofd een tikje schuin hield om onschuldig te lijken. Toen het nummer een ander ritme kreeg gingen de gordijnen open. Fel licht verblindde Marilyn even waarna ze een stralende glimlach opzette en met grote passen naar voren liep. Toen begon de show…

Met een sexy, diepe buiging eindigde Marilyn haar show. Ze gaf kushandjes naar het publiek waarna ze een microfoon beetpakte. Een achtergronddanseres zetten een stoel neer.
‘’En heb ik een vrijwilliger? Zo’n kans zul je niet snel meer krijgen, sexy boefjes van me,’’ vroeg Marilyn met haar zwoelste stem. Ze knipoogde naar het publiek wat joelende reacties uitlokte. Ze glimlachte verleidelijk. Er waren genoeg vrijwilligers, zij mocht iemand kiezen. Ze keek de zaal rond…

&Dean
Terug naar boven Ga naar beneden

Sit and watch, darling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What Awaits In The Dark :: San Francisco :: Het Centrum-
Ga naar: