Character sheet Volledige naam: Aibel Nahim Leeftijd: 19 Partner: Believe me, I'm not good enough.
Onderwerp: ? vr aug 10, 2012 5:51 am
Ligt het aan mij of zijn de 'er is een nieuw bericht' en 'geen nieuw bericht' plaatje bij de index hetzelfde? Is dat niet onhandig?
Orlando Human
Naam : Alex Aantal berichten : 235
Character sheet Volledige naam: Orlando Deshoulières Leeftijd: 20 Partner: x.
Onderwerp: Re: ? vr aug 10, 2012 6:00 am
zijn het zelfde plaatje alleen wordt hij opgekleurd met wit. Het is wel zo dat er bijvoorbeeld 3 topics nieuw zijn en je bekijkt alleen de nieuwste dat je alleen die ziet als nieuw topic.
Aibel Human
Naam : Emile Aantal berichten : 110
Character sheet Volledige naam: Aibel Nahim Leeftijd: 19 Partner: Believe me, I'm not good enough.
Onderwerp: Re: ? vr aug 10, 2012 6:01 am
Ik zei er niet echt een verschil tussen... Kan ook zijn omdat mijn ogen niet heel erg goed zijn.^^'
Orlando Human
Naam : Alex Aantal berichten : 235
Character sheet Volledige naam: Orlando Deshoulières Leeftijd: 20 Partner: x.
Onderwerp: Re: ? vr aug 10, 2012 6:30 am
grijs en wit zijn best verschillend... misschien maar weet ik niet zeker is er wat mis met je browser die de site fout laat zien.
Eric Admin & Vampire
Naam : Jeanine Aantal berichten : 88
Character sheet Volledige naam: Eric Northman Leeftijd: I've been 20 over 1,100 years now. Partner: If you want me to eat you, be my guest.
Onderwerp: Re: ? vr aug 10, 2012 6:36 am
Ik denk dat hier iets fout gaat xD.
Aibel heeft het volgensmij over: En Orlando heeft het over: , en
En sja, misschien is het voor jullie wat onhandig. Maar aan de andere kant is er ook een portal waar je op kan kijken of er is gereageerd, en hebben we altijd nog de 'Berichten sinds laatste bezoek bekijken' of 'Jouw berichten bekijken' toch ?