What Awaits In The Dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 I didn't come back || Found it

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jaimie
Human
Jaimie


Naam : Kaatje C=
Aantal berichten : 18

Character sheet
Volledige naam: James 'Jamie' Reagan
Leeftijd: 19 years
Partner: Can we just start over again, Please?

I didn't come back || Found it Empty
BerichtOnderwerp: I didn't come back || Found it   I didn't come back || Found it I_icon_minitimedi nov 20, 2012 7:47 pm

"Jaimie, please don't go."
"I have to, he needs my, sweety."
"Do you promise that you'll come back soon?"
"Promise."

Die belofte is Jaimie nooit nagekomen. De conversatie vond plaats toen Jaimie zestien jaar oud was en zijn beste vriend een ongeval gehad had in het buitenland. Het was veel te gevaarlijk om hem over te brengen naar zijn thuisland, dus moest de familie voor een onbepaalde tijd naar het buitenland vertrekken. Omdat die vriend voor Jaimie altijd als een broer gefunctioneerd had, is de jongen zelf ook meegegaan. Een paar maanden nadat Jaimie in het ziekenhuis aangekomen was, stierf zijn 'broer' aan zijn verwondingen. Jaimie kon zijn verdriet niet verwerken, huurde een appartement en bleef daar drie jaar lang wonen. Natuurlijk dacht hij wel aan zijn vriendin, maar hij heeft nooit het lef gehad om terug te keren, tot nu.

Dus, ik zoek nu dus Jaimies vriendin die hem waarschijnlijk het liefst van al zou willen vermoorden. Of het ooit nog goed komt zullen we wel zien. Ik kan alleen vertellen dat Jaimie nog altijd gevoelens voor haar heeft en er alles voor zou doen om haar terug te krijgen.

Eisen heb ik niet echt, alleen dat ze zeker niet jonger mag zijn de 16. Voor de rest mag alles. Bestaand account mag, nieuw mag ook.


Laatst aangepast door Jaimie op zo nov 25, 2012 8:44 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Duke.
Human
Duke.


Aantal berichten : 5

Character sheet
Volledige naam: Duke williams
Leeftijd: 20
Partner: Can i trust you ?

I didn't come back || Found it Empty
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come back || Found it   I didn't come back || Found it I_icon_minitimezo nov 25, 2012 7:55 am

Hoe had je haar in gedachten, aangezien ik erg aan het twijfelen ben en normaal meestal jongens speel. Echter heb ik de laatste tijd wel inspiratie voor een meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaimie
Human
Jaimie


Naam : Kaatje C=
Aantal berichten : 18

Character sheet
Volledige naam: James 'Jamie' Reagan
Leeftijd: 19 years
Partner: Can we just start over again, Please?

I didn't come back || Found it Empty
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come back || Found it   I didn't come back || Found it I_icon_minitimezo nov 25, 2012 8:44 am

I already found her.
I'm sawry.

Moet het wat eerder dichtgooien als ik iemand heb --'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I didn't come back || Found it Empty
BerichtOnderwerp: Re: I didn't come back || Found it   I didn't come back || Found it I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I didn't come back || Found it
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» So you found yourself so far from home
» When you love life, life will love you back.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What Awaits In The Dark :: Algemeen :: Overig :: Accountmarkt-
Ga naar: