What Awaits In The Dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 I feel like dancin' tonight

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Scott
Human
Scott


Naam : Michelle
Aantal berichten : 145

Character sheet
Volledige naam: Scott Dawson
Leeftijd: 21
Partner: ~My heart still beats for you~

I feel like dancin' tonight Empty
BerichtOnderwerp: I feel like dancin' tonight   I feel like dancin' tonight I_icon_minitimedo aug 09, 2012 5:18 am

Door de oortjes van Scott suisde de muziek van Of Mice & Men. Hij beet op zijn onderlip terwijl hij het steegje probeerde te herinneren. Een paar dagen geleden was hij door het centrum gelopen en toen had hij een bar gevonden. Beetje vage naam, maar het zag er wel erg leuk uit. Fangtasia, je zou bijna denken dat daar alleen maar creeps rond zouden lopen die voor hun lol bloed zouden drinken. Ach ja als het vampiers waren zoals uit twilight kon je er nog wel mee lachen. Scott schudden het idee weg en glimlachte. Hij liep het steegje in dat hij weer gevonden had en vond al snel de bar weer die hij toen ook gevonden had. Er stond een man buiten, waarschijnlijk de uitsmijter. Scott trok zijn oortjes uit zijn oor en glimlachte vriendelijk naar de man en werd binnen gelaten. Gelukkig werd er niet moeilijk gedaan. Hij heeft wel eens bij clubs gehad dat ze moeilijk gingen doen omdat er te veel mensen binnen waren of omdat ze zo nodig je leeftijd moesten controleren, of je tas. Niet dat Scott een tas bij zich had maar toch dan wilde ze je zakken wel weer controleren. Hij schudden opnieuw zachtjes zijn hoofd. Soms leek hij meer na te denken over alles wat er gebeurde dan echt op te letten. Hij keek even om zich heen om de club een beetje te bekijken. Oke er zaten toch hier en daar wel wat vreemde mensen in. Maar ja dat had je in elke club wel. Hij baande zich een weg door de menigte en was al snel bij de bar. Hij bestelde een biertje en kreeg die ook al snel. Oke nu moest hij gewoon een plaats vinden ergens en gewoon gaan afwachten wie er op hem af zou komen. Of hij moest zelf op de dansvloer gaan staan en iedereen om hem heen gewoon mee sleuren in zijn O zo geweldige dans moves. Tja het laatste kon hij waarschijnlijk beter niet doen want dan werd hij meteen de club uit gezet.

Hij nam een flinke slok van zijn bier en zetten het weer op de bar. Hij ging maar gewoon op de bar kruk zitten en wachtte maar af wie hij tegen zou komen. Hij liet zijn blik door de club gaan om de mensen een voor een te bekijken. Nou ja een voor een ook weer niet, want dan was hij over een paar uur nog bezig. Totdat er iemand in zijn gezichts veld bleef hangen. Hij probeerde haar te blijven volgen, maar wist niet zeker of zij hem ook had gezien. Hij beet op zijn onderlip en twijfelde of hij op haar af moest stappen.


[Marilyn]
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn
Human
Marilyn


Naam : Brenda
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Marilyn Parker
Leeftijd: 18 jaar
Partner: x

I feel like dancin' tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: I feel like dancin' tonight   I feel like dancin' tonight I_icon_minitimedo aug 09, 2012 6:19 am

Met snelle passen liep Marilyn naar de bar Fangtasia. De bar lag in een afgelegen deel van het centrum en Marilyn liep hier dan ook niet graag. Zeker niet in haar jurkje met hoge palen eronder. Eigenlijk vroeg ze er nu gewoon om dat de ‘verkeerde’ mensen op haar af zouden gaan. Ze beet zachtjes op de binnenkant van haar lip. Ach, ze hoefde nog maar een klein stukje te lopen en dan was ze er al. En als iemand me lastig valt, geef ik diegene gewoon een trap, dacht ze.
Al snel kwam ze bij de uitgaansplek. Bij de entree stond er met rode, felle tl-buizen ‘Fangtasia’. Hier moest ze zijn. Even twijfelde Marilyn. Er stond een grote man voor de deur. Dat moest de uitsmijter zijn. Echter had de blondine geen zin om een tactiek te bedenken om binnen te komen. Zelfverzekerd liep ze ernaar toe waarna ze even zwoel glimlachte naar de uitsmijter. Hij deed niet moeilijk en liet haar binnen. Yeah. Like a boss. Marilyn veegde met haar handpalm een lok haar uit haar gezicht.
Luide muziek verwelkomde haar en het was er best druk. Sterker nog er was een hele menigte waar ze zich een weg door moest banen, wilde ze bij de bar komen. En ja, dat wilde ze. Ze had geen drank nodig om los te gaan, maar het was zo’n gewoonte geworden dat ze eigenlijk altijd wel meerdere glaasjes leegdronk voordat ze de dansvloer opging. Natuurlijk was dat niet het geval als ze moest werken. Soms was haar baantje als showdanseres best handig. Ze kon tenminste goed genoeg dansen om de aandacht van een heleboel mannen te trekken. Hm, eigenlijk wist ze niet meer zo zeker of dat wel een voordeel was. Snel richtte ze haar aandacht weer op de bar.
Haar blik bleef hangen op een gozer met een biertje. Hij was ook alleen, net als zij. Even keek ze hem aan. Haar grote, helderblauwe ogen op zijn gezicht gericht. Hij had donker haar en was ongeveer haar leeftijd. Misschien iets ouder, schatte ze. Kort beet ze op haar lip waarna ze zich naar de bar toedraaide en een cocktail bestelde. Een kleurrijke cocktail werd voor haar neergezet. Ze pakte het glas beet en nam een slok. Haar ogen schoten weer naar de jongen toe die op een barkruk zat. Haar lippen krulden zich sierlijk omhoog waarna ze naar hem toeliep. Hij had duidelijk haar aandacht.
Op haar weg naar hem toe stootte iemand haar hard aan. Marilyn verloor haar evenwicht en werd tegen de bar aangeduwd. Ze voelde meteen weer de pijn in haar heup die ze ook gevoeld had toen ze keihard op de grond was gepleurd een andere dag. ‘’Fuck,’’ wist ze uit te brengen. Ze klemde haar kaken stevig op elkaar proberend de pijn te verdringen. Fuck, haar jurkje was ook nog nat en haar cocktail bijna helemaal leeg.
‘’Kijk uit, idioot!’’ riep ze fel uit. Nu pas zag ze dat er twee jongen aan het wachten waren. De jongen die haar per ongeluk tegen de bar had geduwd lag nu zelf op de grond. Hij was ladderzat en had moeite met opstaan. Marilyn keek ietwat ongelovig naar de andere jongen die nu dreigend op hem afliep. Hij had zijn handen gebald als vuisten en was duidelijk klaar om met zijn ladderzatte kop iemand een paar klappen uit te delen. ‘’Niet doen!’’ wist Marilyn uit te brengen toen de jongen de jongen op de grond een stoot op zijn hoofd verkocht. Al snel kwam er bewaking die de twee jongens uit elkaar haalde en naar buiten bracht. Marilyn stond even verstijfd tegen de bar gedrukt. De stekende pijn in haar heup was al iets aan het wegtrekken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott
Human
Scott


Naam : Michelle
Aantal berichten : 145

Character sheet
Volledige naam: Scott Dawson
Leeftijd: 21
Partner: ~My heart still beats for you~

I feel like dancin' tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: I feel like dancin' tonight   I feel like dancin' tonight I_icon_minitimedo aug 09, 2012 7:23 am

Scott nam nog een slok van zijn bier en bleef het meisje volgen met zijn ogen. Even maakte hij oog contact met haar en kon haar gezicht even goed opnemen. Ze had lange blonden lokken die haar gezicht omlijste met fel blauwe ogen. Ze was leuk om te zien, Scott vond het altijd moeilijk om vanaf uiterlijk te bepalen of iemand aardig was of niet. In elk geval leek ze aardig. Hij probeerde haar te blijven volgen al werd het hem moeilijk gemaakt door de mensen die in club stonden te dansen. Hij beet zachtjes op zijn onderlip terwijl hij even ging verzitten toen het meisje de bar had bereikt. Natuurlijk kon hij geen woord verstaan van wat het meisje tegen de barman zijn. Daar moest hij superheld voor zijn wilde hij überhaupt iets horen door deze muziek. Hij nam nog een flinke slok en bleef het meisje nog even na staren. Nu zal ze ook wel denken wat voor een creep is dat die de hele tijd naar mij kijkt. Dus besloot hij maar om verder door de club te gaan kijken. Toch werd zijn aandacht al weer snel naar het meisje getrokken vanwege een hoop kabaal. Hij zag dat ze viel tegen de bar aan door een of andere gast die ladderzat was. Dat niet alleen hij werd nog in elkaar ramt ook door een andere gast. Eigenlijk moest hij er wel om lachen omdat het er heel komisch uit zag hoe die gast op de grond zich probeerde te verdedigen. Hij stond op van zijn kruk en liep richtig het gevecht om het meisje daar weg te halen voordat zij een klap zou krijgen. Kijk hij had wel een superheld DNA in zich. Al was hij toch best wel blij dat de uitsmijter de jongens eerder te pakken had.

Ach nu had hij in elk geval een punt om over te praten. Aangezien het meisje door niemand geholpen werd of gevraagd werd of het wel met haar ging.
"Hey." Sprak Scott toen hij voor het meisje stond en zag dat haar kleding nat was. "Gaat het wel, je viel nog al hard tegen de bar?" Vroeg Scott aan haar. Hij wist niet heel goed hoe hij haar moest helpen aangezien ook haar kleding vies was. Hij wilde wel zijn shirt aan bieden, maar ja hij kon best begrijpen dat ze misschien gewoon weg wilde omdat haar avond verpest was. Ach hij kon het er altijd op wagen toch? Oke hoe ging je dit zeggen zonder erg vreemd te lijken. Kijk je jurkje is nat, wil je mijn shirt? Ach wat lullig je jurkje is nat, ik kan je mijn shirt wel aanbieden. Nha nee dat klonk niet echt overtuigend.
"Wil je misschien naar de wc om je drankje uit je jurkje te spoelen, Ik wil je mijn shirt wel geven als hij niet schoon kan worden." Stelde Scott maar voor op een voorzichtige toon. Misschien was ze nog boos van die gast en krijgt hij het over zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn
Human
Marilyn


Naam : Brenda
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Marilyn Parker
Leeftijd: 18 jaar
Partner: x

I feel like dancin' tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: I feel like dancin' tonight   I feel like dancin' tonight I_icon_minitimedo aug 09, 2012 8:33 am

Marilyn probeerde met haar hand haar jurkje droog te vegen. Iets wat volkomen nutteloos was. Marilyn keek op toen er plotseling iemand voor haar stond. Even was ze bang dat het misschien een dronken gast was die haar lastig ging vallen nu de uitsmijter met een ander probleem bezig was. Ze ging nauwelijks merkbaar iets naar achter, waarbij ze haar rug nog iets meer tegen de bar aandrukte. Haar helderblauwe ogen richtte ze op de persoon voor haar. Opgelucht schoten haar mondhoeken iets omhoog. Het was de jongen die ze net had zien zitten aan de bar. Hij kwam haar helpen. De superman. Marilyn glimlachte. Voor de rest leek niemand geïnteresseerd in haar te zijn. Voordat ze hem ook maar gesproken had, vond ze al dat ze hem mocht.
‘’Hey,’’ begroette hij haar. ‘’Heey,’’ antwoordde ze vriendelijk. Ze bestudeerde kort zijn gezicht. Hij had donker haar dat voor een jongen best lang was. En hij was best knap.
‘’Gaat het wel, je viel nogal hard tegen de bar?’’ vroeg de jongen aan haar. Tja, ze had pijn in haar heup en haar jurk zat onder de drank, maar het ging wel. Die pijn in haar heup was toch deels te wijten aan die laatste keer dat ze op de grond gevallen was. Kut hakken ook. ‘’Ik leef nog,’’ antwoordde ze met een lachje. De jongen was aardig. Althans, hij leek aardig.
‘’Wil je misschien naar de wc om je drankje uit je jurkje te spoelen, Ik wil je mijn shirt wel geven als hij niet schoon kan worden.’’ stelde de jongen voorzichtig voor. Hij was niet gemaakt aardig. Marilyn besloot dat hij gewoon aardig was. Ze mocht hem wel.
Marilyn keek omlaag. De geur van haar cocktail prikte in haar neusgaten en er zat een vlek op haar jurkje. Haar jurkje uitspoelen was een goed idee. Behalve dan dat ze de rest van de avond met natte kleding rond moest huppelen. Of ze zou het shirt van de jongen aan kunnen nemen. Ergens voelde het niet goed om te doen, ten eerste zou hij dan zonder shirt zitten en ten tweede kende ze de jongen helemaal niet. Alhoewel hij haar wel aardig leek en ze hem begon te mogen. ‘’Dan heb jij geen shirt,’’ zei ze tegen hem. ‘’Maar ik ga mijn jurkje wel even uitspoelen,’’ Aarzelend keek ze om haar heen. Als ze haar jurkje wilde wassen moest ze natuurlijk wel weten waar de wc’s waren. Ze draaide zich weer naar de jongen toe. ‘’Weet jij waar de wc hier is?’’ vroeg ze aan hem. Haar helderblauwe ogen waren op de zijne gericht. Ze krulde haar lippen sierlijk omhoog in een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott
Human
Scott


Naam : Michelle
Aantal berichten : 145

Character sheet
Volledige naam: Scott Dawson
Leeftijd: 21
Partner: ~My heart still beats for you~

I feel like dancin' tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: I feel like dancin' tonight   I feel like dancin' tonight I_icon_minitimevr aug 10, 2012 6:21 am

Scott glimlachte vriendelijk toen ze hem terug begroetten. Hij beet zachtjes op zijn onderlip en bekeek het meisje even van top tot teen om te kijken of het wel goed met haar ging. Dat vond hij belangrijker dan om te kijken of ze er wel leuk uit zag. Natuurlijk had hij dat al lang gezien. ‘’Ik leef nog,’’ Scott glimlachte kort.
"Gelukkig maar." Zei Scott droogjes. ‘’Dan heb jij geen shirt,’’ Scott beet opnieuw op zijn onderlip en keek even naar zijn shirt. Ja daar had ze gelijk in, maar ja hij zou het wel overleven zonder shirt. En toch hij voelde zichzelf sowieso nooit helemaal naakt vanwege de tattoes die hij nog had op zijn lichaam. Hij keek weer naar het meisje en glimlachte breed uit. Tja misschien was het ook een beetje raar om een shirt aan te bieden aan iemand die je niet kent.
"Ik overleef het wel, ga maar eerst je jurkje uitspoelen. Als je dan alsnog mijn shirt wilt lenen moet je het maar gewoon zeggen." Stelde Scott voor. Hij kon haar op zich ook wel begrijpen. Er liep net een stel dronken gasten op haar af die elkaar in elkaar sloegen. Je komt naar een club om feest te vieren en niet om nat gegooid te worden met drank. Hij keek even om zich heen toen het meisje vroeg of hij wist waar de wc was. Blijkbaar kwam ze hier dus niet vaker. Of misschien was het de tweede keer, nee dan weet je vaak ook nog wel de wc te vinden aan gezien vrouwen nog al vaak naar de wc gaan.

Hij richten zijn blik in een hoek waar hij net een bordje kon onderscheiden waar wc op stond. Scott wees in die richting.
"Ik denk daar, in elk geval dat lijkt me logisch." Zei Scott glimlachend terwijl hij zijn hand weer liet zakken. "Zal ik even mee lopen?" Vroeg Scott. Misschien klonk het een beetje vaag. Hij bedoelde mee lopen gewoon op een vriendelijke manier en niet op een manier van dan gaan we samen de wc de wc even in en iets leuks daar doen. Nee zo bedoelde hij het niet. Gewoon beleefdheid niet meer. Waarom maakte hij zich er zo druk om, waarschijnlijk zou zij nu niet denken dat hij het op een slechte manier bedoelde. Als hij dat wel zo bedoelde dan had hij niet eerst heel vriendelijk gaan vragen of het wel met haar ging en meteen gevraagd of hij even mee moest lopen naar de wc om haar jurkje uit te spoelen, of... Scott schudden zijn gedachten weg en besloot maar gewoon om te wachten op een antwoord van het meisje, zo kwam hij er sneller achter wat ze dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn
Human
Marilyn


Naam : Brenda
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Marilyn Parker
Leeftijd: 18 jaar
Partner: x

I feel like dancin' tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: I feel like dancin' tonight   I feel like dancin' tonight I_icon_minitimevr aug 10, 2012 7:11 am

‘’Ik overleef het wel, ga maar eerst je jurkje uitspoelen. Als je dan alsnog mijn shirt wilt lenen moet je het maar gewoon zeggen." stelde de jongen voor. Hij hechtte duidelijk niet teveel waarde aan zijn shirt, of hij wilde haar gewoon graag helpen? Of allebei. Maar hij kende haar niet. Even schoot de gedachte door haar hoofd dat hij misschien iets van plan was. Zo naïef dat ze was, zette ze die gedachte meteen van zich af. De jongen was gewoon aardig. Zo aardig dat hij zijn shirt aan een vreemde wilde uitlenen. Just like superman.
‘’Ah, dat vind ik lief van je,’’ vertelde ze hem, haar stem klonk wat zachter dan daarvoor. ‘’Maar hier is het echt bloedheet, dus ik ga het niet koud krijgen. En anders leen ik jouw shirt wel, Superman.’’ Ze knipoogde naar de jongen waarna ze glimlachte. ‘’Als je dat goed vind, natuurlijk,’’ zei ze speels. Natuurlijk zou hij het goed vinden. Anders zou hij het niet zelf voorgesteld hebben.
Toen Marilyn aan de jongen had gevraagd waar de wc’s waren, had hij rondgekeken. Hij wees naar een hoek. Marilyn keek om. Ze was nog nooit in Fangtasia geweest. Ze had er enkel verhalen over gehoord die haar nieuwsgierig hadden gemaakt. Dit was haar eerste keer hier en ze kwam al meteen over als een nieuweling. Echter maakte ze zich daar niet druk om. Voor alles was een eerste keer.
Haar helderblauwe ogen scanden de omgeving af waarna ze het ook zag. Ergens in een hoek hing het bordje waarop stond: ‘wc’. Duidelijk.
‘’Ik denk daar, in elk geval dat lijkt me logisch,’’ zei de jongen met een glimlach. Marilyn glimlachte terug. ‘’Zal ik even mee lopen?’’ vroeg de jongen aan haar. Uit de manier waarop hij sprak, maakte ze op dat hij er niets mee bedoelde. ‘’Ja, lijkt me gezellig. Ben ik tenminste niet alleen,’’ reageerde ze, blij dat ze dan niet alleen was. Ze had geen zin in nog meer dronken gasten en meiden waar ze zich alleen uit moest redden. En de jongen was aardig tegen haar. Ze mocht hem wel en bovendien leek hij haar niet het type dat gemaakt aardig ging lopen doen en daarna bovenop haar zou springen.
Ze liet haar blik nog een keer over de jongen gaan. Hij was hot, maar niet van het player type. Daarvoor was hij veels te aardig. ‘’Ik heet Marilyn trouwens,’’ sprak ze met haar typische honingzoete stem. ‘’En wat is de naam van mijn hero?’’ vroeg ze hem. Ze wachtte even op het antwoord van de jongen waarna ze naar de wc liep om daar haar jurkje uit te spoelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott
Human
Scott


Naam : Michelle
Aantal berichten : 145

Character sheet
Volledige naam: Scott Dawson
Leeftijd: 21
Partner: ~My heart still beats for you~

I feel like dancin' tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: I feel like dancin' tonight   I feel like dancin' tonight I_icon_minitimevr aug 10, 2012 7:39 am

‘’Ah, dat vind ik lief van je,’’ Scott glimlachte en keek even naar beneden. Nu niet knal rood worden graag. Bad hij naar de goden. Niet dat hij gelovig was of zo, maar af en toe had hij van die vage tikken dat hij het wel deed. ‘’Maar hier is het echt bloedheet, dus ik ga het niet koud krijgen. En anders leen ik jouw shirt wel, Superman." Scott lachte en keek weer naar het meisje terwijl hij lachte.
"Superman?" Vroeg Scott lachend. Hij zag zich zelf al rond rennen met zijn onderbroek over zijn broek en een rode cape waar hij telkens over zou gaan struikelen. Hij lachte nog zachtjes na en knikte daarna.
"Ja dat is goed." Zei Scott terwijl een klein lachje nog steeds op zijn lippen lag. Eigenlijk had hij gewoon nee moeten zeggen en kijken hoe ze gereageerd had. Ergens leek het hem wel komisch om iemand zijn reactie te zien dan. Maar nee hij was netjes opgevoed, dus zei hij maar dat het goed was. Hoorde dat bij een nette opvoeding? Ach wat maakte het uit, hij wist gewoon dat hij geen nee had kunnen zeggen omdat ze dan waarschijnlijk gewoon weg gelopen was zonder hem nog een keer aan te kijken. ‘’Ja, lijkt me gezellig. Ben ik tenminste niet alleen,’’
"Dan zal deze superheld je de weg wijzen naar de wc." Lachte Scott terwijl hij aanstalten maakte om al richting de wc te lopen. Ondertussen vertelde het meisje haar naam.

Marilyn, aparte naam. Maar wel een naam die je zou onthouden omdat je het niet vaak hoorde. ‘’En wat is de naam van mijn hero?’’
"De naam is Scott. Hero Scott." Lachte hij. "Maar jij mag me gewoon Scott noemen." Zei hij lachend. Hij beet zachtjes op zijn onderlip terwijl hij verder liep door de menigte. Hij raakte Marilyn niet uit het oog tot dat hij bij de wc was aangekomen.
"Bestemming bereikt." Zei Scott terwijl hij tegen het muurtje ging aanstaan. Hij wilde natuurlijk wel duidelijk maken dat hij niets anders bedoelde dan alleen Marilyn naar de wc te brengen. Gelukkig had ze het tot nu toe goed op gepakt dus zal ze er niet verder over na gedacht hebben. Hij schraapte zijn tanden over zijn onderlip terwijl hij ging wachten totdat Marilyn klaar was in de wc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn
Human
Marilyn


Naam : Brenda
Aantal berichten : 123

Character sheet
Volledige naam: Marilyn Parker
Leeftijd: 18 jaar
Partner: x

I feel like dancin' tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: I feel like dancin' tonight   I feel like dancin' tonight I_icon_minitimevr aug 10, 2012 8:22 am

‘’Superman?’’ vroeg Scott lachend. Marilyn lachte. Yeah, off course was hij haar superman. ‘’Als je een mooie sixpack onder je shirt hebt, dan wel. Maar ik vind jou eigenlijk meer een Captain America type,’’ vertelde ze hem. Haar mondhoeken schoten omhoog in een grijns. Ze zag de jongen voor haar al in een strak, blauw pakje rondlopen. Hm.. Misschien kon hij beter Batman zijn en dat zij dan Catwoman was? Dat leek haar wel wat. Had zij tenminste ook een leuk pakje en bovendien vielen Batman en Catwoman in love aan het eind van de film, toch? Ze grinnikte zachtjes waarna ze een hand door haar blonde haar haalde.
‘’Dan zal deze superheld je de wijzen naar de wc,’’ lachte de jongen waarna hij met haar meeliep naar de wc. ‘’Op naar de Batmobile,’’ lachte Marilyn terug. Onbewust bleef ze dicht bij hem lopen. Ze wilde hem niet kwijtraken in de menigte om dan vervolgens met een nat jurkje daar te staan als ze klaar was met het uitspoelen. Tja, ze had haar Superman nodig nu.
‘’De naam is Scott. Hero Scott,’’ lachte de jongen naar haar. Marilyn moest ook lachen. Het deed haar denken aan James Bond. ‘’Maar jij mag me gewoon Scott noemen,’’ zei hij. Marilyn draaide zich iets naar hem toe. ‘’Is goed, Super Scottie.’’ Ze lachte naar hem waarna ze knipoogde. Ze waren bij de wc’s aangekomen. ‘’Bestemming bereikt.’’ zei Scott. Scott, de superheld en het navigatiesysteem ineen. Misschien was het wel een superheldending. Dat zou Marilyn niks verbazen.
‘’In de tijd dat ik mijn jurkje fatsoeneer, mag jij een leuke bijnaam voor me verzinnen, Hero Scott.’’ zei ze lachend tegen de jongen. Even overwoog zo om met haar hand een kusje naar hem te blazen voordat ze de wc inliep, maar dat durfde ze gek genoeg niet. Ze mocht Scott wel, hij was niet een of ander speeltje waar ze iets mee wilde doen. Nee, ze begon hem echt te mogen. En hij had leuke humor.
‘’I’ll be right back,’’ deelde Marilyn Scott mee waarna ze de wc’s inliep. Ze werd even verblind door het felle licht van de tl-buizen. Gelukkig waren haar ogen er snel aan gewend, net als gebeurde als ze verblind werd door de lampen op haar werk.
Met snelle passen liep ze naar de dichtstbijzijnde wasbak. Ze klemde haar handen stevig om de rand waarna ze haar spiegelbeeld bekeek. Twee helderblauwe ogen staarden terug. Haar blonde haar zat een beetje in de war en er zat een drankvlek op haar jurkje. Het zag er rommelig uit. Marilyn zuchtte en deed snel met haar handen haar haren weer in model. Toen kwam ze bij het volgende probleem. Haar jurkje. Hoe ging ze dat kreng wassen zonder dat ze in de wasbak moest gaan zitten of het kledingstuk uit moest trekken? Want als ze dat laatste deed, stond ze daar mooi in haar lingerie. Marilyn beet zachtjes op haar onderlip waarna ze zich vooroverboog en de kraan aanzette. Ze hield twee handen onder de kraan en plensde dat water vervolgens op de drankvlek. Fuck logic, dacht ze.
Binnen de kortste keren was de bovenkant van haar jurkje zeiknat. Ze rilde. Misschien was dit toch niet zo’n goed plan geweest.. Een lichte blos verscheen op haar wangen waarna ze naar buiten liep.
Scott stond tegen het muurtje aan. Ietwat beschaamd keek Marilyn naar beneden. ‘’Ik denk dat ik mijn superheld nodig heb..’’ Ze keek Scott onschuldig aan waarna ze glimlachte. ‘’Enig idee hoe ik dit kan oplossen, Superman, of mag ik je shirt aan?’’ Haar grote, blauwe ogen waren op de zijne gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott
Human
Scott


Naam : Michelle
Aantal berichten : 145

Character sheet
Volledige naam: Scott Dawson
Leeftijd: 21
Partner: ~My heart still beats for you~

I feel like dancin' tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: I feel like dancin' tonight   I feel like dancin' tonight I_icon_minitimevr aug 10, 2012 9:23 am

‘’Als je een mooie sixpack onder je shirt hebt, dan wel. Maar ik vind jou eigenlijk meer een Captain America type,’’ Scott grijnsde, wat was het toch met meisjes en sixpacks. Hij zag er dan wel niet uit een als een af getraind iemand, maar gelukkig zag zijn lichaam er wel goed uit al zegt hij het zelf. Nou ja eigenlijk zie hij het niet dus dacht hij het zelf.
"Het valt nog steeds onder de categorie superheld, maar toch blijf ik liever bij superman alleen al vanwege zijn rode cape." Zei Scott met een serieus gezicht waar al snel een klein glimlachje op kwam. Hij lachte toen Marilyn naar de batmobile wilde, ze haalde we alle superhelden door elkaar. Ach ja kon hij later nog altijd kiezen wie hij wilde zijn. Al werd batman wel verliefd op catwomen die er zeker niet verkeerd uitzag in dat pakje. Alleen wist hij niet zeker of hij Marilyn kon over halen om het pakje ook aan te trekken. Hij schudden de gedachte uit zijn hoofd.
"Super Scottie?" vroeg Scott. "Dat klinkt echt heel gevaarlijk als je dat zou zeggen tegen je dame in nood. 'Wees niet bang Super Scottie komt je redden.'" Acteerde Scott erg slecht een superheld die een dame in nood kwam redden.
"Dat word hem echt." Zei hij lachend. ’In de tijd dat ik mijn jurkje fatsoeneer, mag jij een leuke bijnaam voor me verzinnen, Hero Scott.’’ Oke dat werd een leuke creative uitdaging. Scott was slecht in bijnamen verzinnen.
"Ik ga mijn best doen." Zei hij lachend.

Terwijl Marilyn in de wc zat probeerde Scott een bijnaam te verzinnen. Hij wilde niet met iets komen als Wonder Women of Catwomen, maar toch liet zijn brein hem daar alleen aan denken. Hij beet zachtjes op zijn onderlip, hij wilde ook niet iets verzinnen waar ze van zou denken, oke leuk je gekend te hebben ik heb iets anders te doen. Misschien moest hij met iets komen wat echt heel droog was zoals. Mega Mindy, waarom denkt hij aan Mega Mindy als ze veel leuker er uit ziet dan Mega Mindy. Niet dat hij ooit Mega Mindy gezien heeft, maar toch. ‘’Ik denk dat ik mijn superheld nodig heb..’’ Scott werd een beetje uit zijn gedachte getrokken en keek naar Marilyn. Hij glimlachte en probeerde niet heel hard te lachen toen hij zag dat haar hele jurkje zeik nat was.
"Ik denk dat ik je Zelda ga noemen aangezien zij ook altijd gered moet worden." Lachte Scott. ‘’Enig idee hoe ik dit kan oplossen, Superman, of mag ik je shirt aan?’’ Scott beet op zijn onderlip om niet kei hard te lachen.
"Well Lady Zelda, ik hoop voor je dat ik inderdaad een sixpack heb voor je." Lachte Scott, daarna trok hij zijn shirt uit. Oke nu gaf hij zijn shirt weg aan een lief meisje en stond hij daar half naakt in een club. Hoe kreeg hij het voor elkaar, in elk geval vond hij zelf dat hij nooit helemaal naakt was zonder shirt. Op zijn rechter arm had hij een sleeve met verschillende tatoeages waaronder een wolf en muziek noten. Op zijn borst kast had hij ook een tatoeage waar de tekst "Before "you" I serve nothing" Wat hij na de dood van zijn moeder had laten tatoeëren als een boodschap aan de dood.
"Alsjeblieft." Zei Scott met een brede glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I feel like dancin' tonight Empty
BerichtOnderwerp: Re: I feel like dancin' tonight   I feel like dancin' tonight I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I feel like dancin' tonight
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~Can You Feel My Heart Beat Slowly In My Chest?
» Tonight, we are young.
» Tonight bring all your friends, because a group does it better.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
What Awaits In The Dark :: San Francisco :: Het Centrum :: Fangtasia-
Ga naar: