What Awaits In The Dark
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Fire in the hole

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kira
Moderator
Kira

Naam : Carrot =D
Aantal berichten : 108

Character sheet
Volledige naam: Kira Nightingale
Leeftijd: 17
Partner: I'm as free as I can be :D

Fire in the hole Empty
BerichtOnderwerp: Fire in the hole   Fire in the hole I_icon_minitimedi aug 07, 2012 9:08 am

Kira staarde naar het water dat voor haar lag. Vandaag had het meisje helemaal niets te doen, en dat was niet van haar gewoonte. Al een geluk was het wel mooi weer, dus daarvoor een perfecte dag om naar het park te komen, plus later op de dag zou een vriendin hier heen komen met een picknick mand dus. Kon nog best wel gezellig worden eigenlijk. Maar nu was het dus nog alleen zij, en haar muziek. Meestal zat ze wel gewoon ergens gitaar te spelen, maar vandaag had ze enkel haar iPod bij dus veel kon ze niet gaan aanvangen. Daar haar oortjes klonken de gitaren door van All Time Low. Haar voet bewoog mee op de maat, en al snel volgde haar lichaam ook. Vast een raar zicht maar dat boeide haar niet echt bepaald. Uiteindelijk vond ze het maar saai worden hier op haar eentje en kwam overeind. Voor enkele seconden neep ze haar ogen samen en zocht slachtoffers om lastig te gaan vallen. Het meisje zat al een tijd met een waterballon in haar handen. Die had ze eigenlijk gevonden aan de rand van het meer, dus misschien werd het maar eens tijd om deze aan iemand anders te geven. Haar mondhoeken schoten vrolijk omhoog. Oh ja, dit kon nog wel eens heel grappig gaan worden, of juist heel pijnlijk voor haar maar dat hing ervan af wie ze uit pikte. Er waren enkele oudere mensen, maar die besloot ze maar niet uit te kiezen, dat was zielig. Verder waren er kleine kinderen aan het spelen op het gras, maar dat was kinda niet zo heel leuk. Nee, ze moest iemand uitzoeken van haar leeftijd, iemand die geen huppel was, maar gewoon een chill persoon. Inmiddels klonk er nu al Drum and Bass door haar oortjes, om specifieker te zijn Feint. Het was de chillste muziek ever, al werd zij er meestal ook wel best heel actief van, maar dat kon ook aan haar liggen. Hoewel, sommige nummers van hun waren ook wel best energie opwekkend. Het was echt te cool wat die nummers soms deden met haar. Op een goed feest kon deze muziek niet ontbreken, eigenlijk geen enkele muziek mocht ontbreken maar tja, uitzonderingen waren er altijd.
Bamn, Target Locked. Een jongen met zwarte haren kwam uiteindelijk in haar zicht terecht. Hij leek niet oud, het was perfect. Een geniepige grijns kwam op haar gezicht te staan toen ze zich wat dichter naar de jongen toe werkte. ‘Fire in the hole!’ Schreeuwde ze nog net voor ze de waterballon los liet. Het object vloog recht op het slachtoffer af. Het zou onmogelijk zijn als de jongen deze nog zou kunnen ontwijken, tenzij hij een vampier was. Maar alsnog. Moest ze niets geroepen hebben, zou de ballon misschien nog wel een vampier hebben geraakt.
[&Scott]
[Mweh, slechte post D:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Scott
Human
Scott

Naam : Michelle
Aantal berichten : 145

Character sheet
Volledige naam: Scott Dawson
Leeftijd: 21
Partner: ~My heart still beats for you~

Fire in the hole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire in the hole   Fire in the hole I_icon_minitimedi aug 07, 2012 11:07 am

Scott had maar besloten om zijn dag te gaan besteedde in het park. De nacht had het hard geregend maar daar leek je nu helemaal niets meer van te zien. Hij beet zachtjes op zijn onderlip terwijl hij zichzelf door het raampje nar buiten wurmde. Hij moest echt iets and die deur gaan doen. Hij wist ook wel dat hij de buiten deur niet kon gebruiken omdat hij dan meteen opgepakt zou worden voor kraken, maar de achterdeur werkte nog prima. Misschien moest hij eens kijken of hij geen slot kon kopen zodat hij gewoon de achterdeur kon gebruiken om binnen te komen. Het was geen slecht idee misschien kon hij het huis nog wel verder op knappen niemand die het miste, anders waren ze er al lang achter aan gegaan dat er een wild vreemd persoon in een huis woonde. Natuurlijk was het een klein beetje op de zaken vooruit lopen hij was niet van plan om eeuwig in een kraak woning te gaan leven. Scott trok zijn shirt recht en liep de straat over gelukkig was het park hier niet ver vandaan. Hij kon het allemaal makkelijk lopend af gelukkig had hij nu ook wat tijd gehad om boodschappen te doen en op een vreemde manier kon hij de water ballonnen niet laten liggen. Hij zou ze waarschijnlijk toch nooit gebruiken omdat iedereen te serieus wasoor water ballonnen. Toch had hij ze meegenomen naar het park misschien dat hij nog en paar kinderen blij kon maken en een paar moeder s flink kwaad omdat hun kinderen nat waren door water ballonnen. Scott grijnsde al bij de gedachte hoe verschillende moeders eens flink te keer zouden gaan tegen hem over hoe hij het in zijn gedachte kon halen omdat te geven aan kinderen. Alleen een ding wist Scott niet, dat hij die ballonnen misschien harder nodig had dan die kinderen.

Scott liep een beetje over het gras en bekeek de mensen die er zaten of liepen. Vele waren druk bezig anderen lagen gewoon van de zo'n te genieten. Scott wilde ook wel gaan zitten maar voordat hij het wist werd er in zijn buurt geroepen door een meisje met rood haar. Eerst kon hij niet zien wat ze gooide natmaar toen hij zag wat het was, was hij al te laat om weg te duiken. Een knapent geluid zorgde er voor dat hij zeikend nat was. hij was dus niet de enige die met het idee kwam om met water ballonnen te gaan gooien. Scott grijnsde breed en keek naar het meisje dat gegooid had.
"Je mag blij zijn dat ik nog niet gewapend ben, maar anders was je natter geweest dan ik." Lachte Scott breed uit, hij haalde de ballonnen uit zijn zal en liet ze zien aan het meisje. "Mar voor dat ik ten strijden ga wil ik graag je naam weten. Glimlachte Scott en hij stak zo'n hand uit naar het meisje. "Mijn naam is Scott." zei hij lachend.

[ik hoop dat er niet heel veel fouten in zitten. Ik heb hem even getypt vanaf mijn mobiel]
Kira
Moderator
Kira

Character sheet

Fire in the hole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire in the hole   Fire in the hole I_icon_minitimewo aug 08, 2012 7:35 am

Kira keek met grote ogen naar de jongen. Deze was inmiddels kletsnat van de waterballon, jammer dat ze er niet meer had anders had ze hem zeker en vast nog een keer bekogeld. Hoewel, misschien. Alleen als hij het leuk vond. De grijns die op zijn gezicht tevoorschijn kwam, zorgde dat deze bij haar des te breder werd. Als was het volgende wat hij zei niet zo bepaald heel flink van hem. ‘Try me.’ Reageerde ze uitdagend. Ze was echt niet bang voor wat water, al zou ze toch eerst de apparaten die op elektriciteit werkte veilig weg leggen, want ze wou niet bepaald dat die leidde onder het water. Haar ogen gleden over het aantal niet gevulde(?) waterballonnen in zijn hand. Hmn, nu werd het vooral opletten dat hij ze niet ging vullen en allemaal lanceren op haar. Want dat zou wel sneu zijn, zij was immers op die ene ballon van net ongewapend. ‘Oh dus Scott, je gaat me alleen maar nat maken als ik mijn naam zeg hé?’ Sprak ze poeslief. Als het zo zat, dan besloot ze even van haar normale doen af te stappen, en stelde ze zich niet meteen voor. Als een echt klein meisje kruiste ze haar armen over elkaar en grijnsde even vrolijk. ‘In dat geval, hou ik mijn identiteit nog wel even verborgen.’ Klonk het op een plagende toon. Kira besloot toch om kort zijn hand te schudden. Hij moest zowiezo voorbij haar komen als hij de waterballonnen wilde vullen. Al betwijfelde ze sterk dat hij dat zou doen. Plus, het water van het meer was nu ook niet al te proper meer, dus dan kon hij evengoed maar naar een wc lopen. Maar tegen dat hij weg was, kon zij even goed gaan lopen en aan een ander iemand wat ballonen vragen en die zelf stiekem gaan vullen met ja ja, het vieze vijverwater.

Nog steeds lag er een uitdagende blik in haar ogen verscholen. Maar uiteindelijk besloot ze toch nog een stap dichter bij te zetten. Het meisje ging op haar tippen staan zodat haar mond nu wat boven zijn schouder kwam. ‘Wat vind je er van als we andere slachtoffers zoeken? Ik weet een perfecte plek om ongemerkt waterballonen naar voorbijgangers te gooien. Plus, dan krijg je mijn naam te weten.’ Fluisterde ze zachtjes in zijn oor, waarna ze weer gewoon ging staan en hem speels aan keek. Hmn, misschien was hij stiekem wel zo’n braverik die niet aan plezier doen deed of zo. Hoewel, dan had hij net ook niet zo vrolijk gereageerd op haar aanval. Dus ze hoopte ten zeerste dat hij het goed ging vinden, plus zo kon ze ook nog eens zorgen dat zij niet nat ging worden vandaag. En dan was iedereen blij. Hij had zijn lol kunnen hebben met de ballonen, en zij kon gewoon lekker mensjes plagen. Het was toch veel te warm, dus de mensen zouden hen zeker niet gaan vervloeken of zo moesten ze hun betrappen. Hoewel, misschien de oudjes. Maar die viel ze dan wel niet aan. ‘Wel, wat zeg je ervan?’ Het meisje stak haar hand uit. ‘Wapenstilstand?’ Haar ogen glansde van het plezier dat ze vandaag wel niet kon hebben met deze gozer.
Scott
Human
Scott

Character sheet

Fire in the hole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire in the hole   Fire in the hole I_icon_minitimewo aug 08, 2012 8:06 am

Scott lachte breed uit toen het meisje hem uitdaagde. Oh hij ging die ballonnen echt vullen en er voor zorgen dat ze het niet droog overleefde. Hij vond het geweldig. Al zou hij niet heel lullig zijn, hij zou haar ook een hand vol water ballonnen geven zodat ze hem ook nog kon nat gooien. ‘Oh dus Scott, je gaat me alleen maar nat maken als ik mijn naam zeg hé?’ Scott beet even op zijn onderlip, man die griet was scherp.
"Eigenlijk heb ik dat min of meer gezegd ja." Zei hij een beetje uit het veld geslagen door haar scherpheid. ‘In dat geval, hou ik mijn identiteit nog wel even verborgen.’ Eigenlijk had hij zijn kans mooi verspilt om haar nat te maken. Hij schudden de hand van het meisje en lachte.
"Dat heb je slim gespeeld." Zei Scott nog steeds lichtelijk verslagen door haar scherpheid. Ergens vond hij het ook wel echt geniaal. Aan de andere kant kon hij ook gewoon de water ballonnen vullen en haar als nog nat maken. Ergens zag hij daar de lol wel van in. Of zij het ook leuk vind is punt twee. Waarschijnlijk wel anders had ze het niet bij hem gedaan, ergens had ze het dus uit gedaagd.
Oké waarom kwam hij nu met zijn moeder in gedachte die hem altijd uitlachte vroeger als hij vertelde dat hij het buurmeisje had geplaagd door haar nat te gooien. Dan kwam ze altijd weer met het zinnetje: 'meisjes plagen, kusjes vragen.' Scott trok dan altijd een vies gezicht omdat hij het vroeger goor vond als meisjes hem aanraakte. Eigenlijk was dat best grappig als je er nu over nadenkt. God hij was benieuwd of zijn moeder het nog steeds zou zeggen als ze nog leefde.

‘Wat vind je er van als we andere slachtoffers zoeken? Ik weet een perfecte plek om ongemerkt waterballonen naar voorbijgangers te gooien. Plus, dan krijg je mijn naam te weten.’ Scott werd een beetje uit zijn gedachte getrokken door het meisje en glimlachte even. Toen het doordrong wat ze precies vertelt had kreeg hij een brede glimlach.
"Dat klinkt als een plan. Ik zou zeggen waterdicht, maar aangezien we water gaan gebruiken, is hij toch een beetje vochtig." Oké die zin sloeg totaal nergens op. Heerlijk om zo awkward te kunnen praten zonder dat iemand er raar van op zou gaan kijken. In elk geval dat hoopte hij. ‘Wapenstilstand?’
"Wapenstilstand." Zei Scott bevestigend en stak de water ballonnen weer in zijn zak. "Alleen moeten we ze eerst gaan vullen, want lege ballonnetjes gooien naar mensen is natuurlijk minder leuk." Zei hij lachend terwijl hij zijn blik al door het park liet glijden en een wc huisje verder op zag. Daar moest het wel lukken. "We kunnen ze daar wel vullen." Stelde Scott voor terwijl hij naar het wc huisje wees.
Kira
Moderator
Kira

Character sheet

Fire in the hole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire in the hole   Fire in the hole I_icon_minitimedi aug 14, 2012 6:28 am

Kira grijnsde breed naar de jongen. Oh yeah, dat was een overwinning voor haar. De jongen had het haar veel te makkelijk gemaakt eigenlijk, en daarmee zou ze hem waarschijnlijk blijven pesten. Off course. ‘Tjuah, je maakte me het echt wel te makkelijk hoor.’ Stiekem had ze zowiezo haar naam niet gegeven want in de eerste instantie was haar plan geweest om op haar snelste weg te lopen als ze de jongen geraakt had. Kira keek even naar een voorbijganger, een jongen met lichtbruin haar en een licht getinte huid. Niet mis. Haar mondhoeken krulden even omhoog, en ergens had ze nog wel zin om een andere waterballon te vullen en die naar hem te gooien, aangezien dat blijkbaar och de perfecte manier was om nu contact te leggen met andere mensen, dat ze van het andere geslacht waren, was gewoon heel stiekem eigenlijk een bonus. Een leuke bonus welliswaar. Kira ging in het algemeen evenveel om met jongens als met meisjes, bij sommige dudes in haar vriendengroep werd ze gezien als one of the boys omdat ze werkelijk voor niets terugdeinsde, maar ze was dan ook nog wel meisjesachtig genoeg om met andere meiden om te gaan. Het feit dat ze ook heel makkelijk was in het omgaan met mensen gaf haar meer vrienden dan sommige andere personen op de wereld. Maar ja, haar kijk op de wereld was ook niet echt heel slecht als het van haar af hing was het allemaal rainbows en unicorns en shizzle. Just happy feels all over the world.

De jongen leek uiteindelijk te kunnen ontsnappen aan zijn gedachten door haar woorden, en de grote grijns op zijn face zorgde er ook al meteen voor dat ze al een antwoord had. Om wat hij zei brak ze helemaal in giechelen uit. Oh gosh, de grap was zo lame maar het was dan ook weer zo grappig tegelijkertijd. ‘Vochtig is het inderdaad wel?’ Bracht ze wat droog uit. Zucht, mensen en hun woordgrapjes ook. Toen hij naar het wc huisje wees trok ze een vies gezicht. ‘Nou, ga jij ze dan maar vullen want ik ga daar van mijn leven niet binnen, er hangt een zotte stank geloof me maar.’ Kira kruiste haar armen over elkaar en keek hem fronsend aan. Nee, geen haar op haar hoofd dat er aan dacht om daar binnen te gaan, het was zo vies. Dan kon je zelf evengoed water van in de vijver gaan gebruiken, dan kon je de mensen pas echt gaan pesten.
[Hij faalt massa's hard maar je hebt post (a)]
Scott
Human
Scott

Character sheet

Fire in the hole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire in the hole   Fire in the hole I_icon_minitimema aug 20, 2012 9:07 am

‘Tjuah, je maakte me het echt wel te makkelijk hoor.’ Scott lachte zachtjes en wreef zijn natte haar uit zijn gezicht. Tja wat moest hij zeggen, hij was gewoon iemand die het de meeste mensen makkelijk maakte.
"Is dat niet aardig van mij?" Vroeg Scott lachend. Scott begon harder te lachen toen het meisje zijn slechte grap begreep. Geniaal dat iemand zijn slechte grap begrijpt. Normaal word hij altijd aangekeken met een blik van, 'klop jij wel helemaal?' Maar nu werd hij gewoon een keer begrepen. Scott had wel vaker zulke slechte grappen, eigenlijk vond hij ze geniaal bedacht en gewoon leuk.
Een glimlach verscheen rond zijn lippen terwijl het meisje een vies gezicht trok terwijl ze naar het wc huisje keek. Zo erg kon het toch niet zijn?
"Aw kom op, je durft wel andere nat te gooien, maar een wc huisje durf je niet in te gaan?" Vroeg Scott plagend. Hij wist zelf ook wel dat openbare toilet beter kon vermijden, omdat ze vaak te ranzig voor woorden waren. Maar hij hoefde niet naar de wc hij ging gewoon zijn water ballonnen vullen.
"Ik offer mezelf wel op, ik zal ze vullen in het wc huisje. Dan kan jij buiten blijven staan wachten en geef ik ze wel aan jouw door als ik ze niet meer vast kan houden." Al weer een geniaal plan bedacht door Scott! Hij glimlachte kleintje en begon al te lopen naar het wc huisje. Hij draaide zich om naar het meisje.
"Hoe mag ik je noemen, voor als ik iets aan je wil vragen of iets tegen je wil zeggen. Ik vind, 'hé jij daar.' Ook zo onvriendelijk klinken." Zei Scott terwijl hij zich weer opnieuw omdraaide en naar het huisje liep.

[ai sorry dat het zo lang duurde =3]
Gesponsorde inhoud

Fire in the hole Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire in the hole   Fire in the hole I_icon_minitime

Fire in the hole
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Let's set the world on fire